نرم افزار مبدل نصب نیست.

استاد رحیم پور ازغدی از «سه سپاه صدهزارنفری» می گوید

گزارش مشکل
Loading the player...
استاد رحیم پور ازغدی از «سه سپاه صدهزارنفری» می گوید. استاد حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران با اشاره به اینکه کوتوله‌های داخل و خارج شاخ و شانه می‌کشند، اظهار داشت: اگر این مسئله را سامان ندهیم کوتوله‌ها برای ما مسئله ساز می‌شوند و مطالبه‌های پوچ می‌آفرینند و می‌خواهند انقلاب را به اندازه خودشان حقیر کنند. وی با تأکید بر اینکه انقلاب باید در سه جبهه سریع وارد عمل شود، گفت: تمدن‌سازی بدون اقتصاد مقاومتی امکان پذیر نیست. امروز باید سه سپاه صدهزار نفری در جهت تمدن‌سازی اسلامی در داخل و خارج کشور آماده کنیم. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: باید یک سپاه ۱۰هزار نفری اسلامی جهت خدمت به مستضعفان جهان با کمک دولت‌های اسلامی در ۵ قاره تشکیل شوند تا فرهنگ انقلاب اسلامی را در حوزه اقتصاد و همچنین همه حوزه‌ها در کشورهای فقیر سازماندهی کند. رحیم‌پور ازغدی ادامه داد: باید با همکاری دانشگاه‌ها در کشورهای آفریقایی، آمریکای لاتین و حتی بخشی از اروپا دست‌کم ۱۰۰هزار نیرو برای کمک به فقرا سازماندهی شود. وی همچنین با تأکید بر اینکه صدهزار نیروی جهادی و عملیاتی در کشورهای اسلامی باید تشکیل شود، گفت: زمانی که کشورهای اسلامی مانند عراق، یمن، سوریه، فلسطین … و کشورهایی از این قبیل مورد هجوم اشغالگران قرار می‌گیرند باید طبق قانون فرمان امام و رهبری و همچنین منافع ملی خودمان این صدهزار نیرو را برای عملیات رزمی و نظامی آماده کنیم. استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه دشمن عملاً وارد کشورهای اسلامی می‌شود، گفت: این داعشی که صورتش را می‌پوشاند غیر از چندهزار نفر بقیه ارتش‌های مزدور کشورهای عربستان، آمریکا و کشورهای اروپایی هستند. دشمنان اسلامی برای آدم‌کشی خیلی سریع وارد کشورهای اسلامی می‌شوند. رحیم‌پور ازغدی ادامه داد: ما چرا باید تعارف کنیم باید یک سپاه صدهزار نفری چریک تشکیل دهیم و علناً وارد کشورهای اسلامی شوند. وی در ادامه با ابراز اینکه هم اکنون ده‌ها هزار نفر افراد تحصیل‌کرده، مدیران باتجربه در کشور وجود دارد که به‌صورت درست سازماندهی نمی‌شوند، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمان‌هایی را برای اقتصاد مقاومتی صادر کرده‌اند، این فرمان‌ها چگونه و باید توسط چه‌کسانی اجرایی شود؟ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اظهار اینکه مقامات کلی‌تر از رهبر معظم انقلاب صحبت می‌کنند، تصریح کرد: این درحالی است که باید جزئی حرف بزنند، باید نیروهای فعال و قوی اما بیکار و تماشاچی را سازماندهی کرد. رحیم‌پور ازغدی بیان کرد: اگر تقسیم کار انجام نشود تا آخر برای همدیگر انشا می‌خوانیم. سپاه,سه سپاه,100هزار نفری,صدهزارنفری,سپاه نخبگان,صدور انقلاب,سپاه اقتصادی,رحیم پور,رحیم پور ازغدی,سخنران پیش از خطبه,8 اسفند
7767

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

استاد رحیم پور ازغدی از «سه سپاه صدهزارنفری» می گوید.

استاد حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران با اشاره به اینکه کوتوله‌های داخل و خارج شاخ و شانه می‌کشند، اظهار داشت: اگر این مسئله را سامان ندهیم کوتوله‌ها برای ما مسئله ساز می‌شوند و مطالبه‌های پوچ می‌آفرینند و می‌خواهند انقلاب را به اندازه خودشان حقیر کنند.

 

وی با تأکید بر اینکه انقلاب باید در سه جبهه سریع وارد عمل شود، گفت: تمدن‌سازی بدون اقتصاد مقاومتی امکان پذیر نیست. امروز باید سه سپاه صدهزار نفری در جهت تمدن‌سازی اسلامی در داخل و خارج کشور آماده کنیم.

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: باید یک سپاه ۱۰هزار نفری اسلامی جهت خدمت به مستضعفان جهان با کمک دولت‌های اسلامی در ۵ قاره تشکیل شوند تا فرهنگ انقلاب اسلامی را در حوزه اقتصاد و همچنین همه حوزه‌ها در کشورهای فقیر سازماندهی کند.

 

رحیم‌پور ازغدی ادامه داد: باید با همکاری دانشگاه‌ها در کشورهای آفریقایی، آمریکای لاتین و حتی بخشی از اروپا دست‌کم ۱۰۰هزار نیرو برای کمک به فقرا سازماندهی شود.

 

وی همچنین با تأکید بر اینکه صدهزار نیروی جهادی و عملیاتی در کشورهای اسلامی باید تشکیل شود، گفت: زمانی که کشورهای اسلامی مانند عراق، یمن، سوریه، فلسطین … و کشورهایی از این قبیل مورد هجوم اشغالگران قرار می‌گیرند باید طبق قانون فرمان امام و رهبری و همچنین منافع ملی خودمان این صدهزار نیرو را برای عملیات رزمی و نظامی آماده کنیم.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه دشمن عملاً وارد کشورهای اسلامی می‌شود، گفت: این داعشی که صورتش را می‌پوشاند غیر از چندهزار نفر بقیه ارتش‌های مزدور کشورهای عربستان، آمریکا و کشورهای اروپایی هستند. دشمنان اسلامی برای آدم‌کشی خیلی سریع وارد کشورهای اسلامی می‌شوند.

 

رحیم‌پور ازغدی  ادامه داد: ما چرا باید تعارف کنیم باید یک سپاه صدهزار نفری چریک تشکیل دهیم و علناً وارد کشورهای اسلامی شوند.

 

وی در ادامه با ابراز اینکه هم اکنون ده‌ها هزار نفر افراد تحصیل‌کرده، مدیران باتجربه در کشور وجود دارد که به‌صورت درست سازماندهی نمی‌شوند، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمان‌هایی را برای اقتصاد مقاومتی صادر کرده‌اند، این فرمان‌ها چگونه و باید توسط چه‌کسانی اجرایی شود؟

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اظهار اینکه مقامات کلی‌تر از رهبر معظم انقلاب صحبت می‌کنند، تصریح کرد: این درحالی است که باید جزئی حرف بزنند، باید نیروهای فعال و قوی اما بیکار و تماشاچی را سازماندهی کرد.

رحیم‌پور ازغدی بیان کرد: اگر تقسیم کار انجام نشود تا آخر برای همدیگر انشا می‌خوانیم.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

-1 #2 hasan.p 1394-11-28 00:07
سلام. آغا واقعا خسته نباشید عالیه فقط یه خورده درشبکه های اجتماعی هم فعال باشید و موضوعات رو گسترده و حداقل چند روزی یه کلیپ داشته باشید.ممنون

پاسخ مدیر:

با سلام و احترام.
تشکر از توجه شما. برای پیگیری مستضعفین تی وی در شبکه های مجازی به کانال تلگرامی مستضعفین بپیوندید:
https://telegram.me/mostazafin_tv
یا
@Mostazafin_TV
موفق باشید.
یاعلی
نقل قول کردن
0 #1 احمد علي جهان بين 1393-12-14 16:51
طرح و ايده خوبي است اگر دير بجنبيم به ضرر مان تمام مي شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
  • Doctorpap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group