نرم افزار مبدل نصب نیست.

سلاح راهبردی جدید سپاه برای مقابله با نیروهای متخاصم

گزارش مشکل
Loading the player...
سلاح راهبردی جدید سپاه برای مقابله با نیروهای متخاصم به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نهمین رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز جمعه، 8 اسفند 1393، با به کارگیری یک سلاح جدید راهبردی در عرصه دفاع دریایی، به پایان رسید. در این رزمایش سه روزه که بازتاب گسترده ای در جهان داشت، در مرحله دریایی رزمایش پیامبر اعظم (ص)، ماکت ناو هواپیمابر فرضی هدف صدها فروند موشک و راکت از جمله چهار فروند موشک قدرتمند ساحل به دریا قرار گرفت. همچنین انواع سامانه های موشکی نیروی دریایی سپاه، شناورهای تندرو و مین ریزی در منطقه وسیع با موفقیت به کار گرفته شد. دیروز هم در مرحله زمینی رزمایش پیامبر اعظم(ص) انواع موشک‌ ها، سلاح‌ های ضد بالگرد، سلاح رَمَیت، مین‌ های جهنده و پهپادها آزمایش شد. در این مرحله عملیات های ویژه از جمله دفاع ثابت، دفاع سیار و متحرک، ‌دفاع ضد هلی‌برن و کمین با استفاده از تازه ترین تاکتیک‌های رزمی و سلاح‌ها به اجرا درآمد. سردار فدوی، فرمانده نیروی زمینی سپاه، گفت: در این رزمایش سلاح های جدید و ساخت جهاد خودکفایی سپاه با موفقیت آزمایش شد و به اهدافی که از تولید آنها داشتیم، دست یافتیم. به گفته وی، به علت مسائل امنیتی امکان ارائه توضیحات بیشتر درباره جزئیات سلاح جدید راهبردی سپاه وجود ندارد و فقط تصویر آزمایش آن (با همکاری شبکه خبر) به نمایش عموم گذاشته می شود. سلاح جدید,سپاه جدید سپاه,موشک,سلاح راهبردی,رزمایش پیامبر اعظم,رزمایش سپاه,ناو هواپیمابر
10307

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

سلاح راهبردی جدید سپاه برای مقابله با نیروهای متخاصم

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نهمین رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز جمعه، 8 اسفند 1393، با به کارگیری یک سلاح جدید راهبردی در عرصه دفاع دریایی، به پایان رسید.

در این رزمایش سه روزه که بازتاب گسترده ای در جهان داشت، در مرحله دریایی رزمایش پیامبر اعظم (ص)، ماکت ناو هواپیمابر فرضی هدف صدها فروند موشک و راکت از جمله چهار فروند موشک قدرتمند ساحل به دریا قرار گرفت. همچنین انواع سامانه های موشکی نیروی دریایی سپاه، شناورهای تندرو و مین ریزی در منطقه وسیع با موفقیت به کار گرفته شد.

دیروز هم در مرحله زمینی رزمایش پیامبر اعظم(ص) انواع موشک‌ ها، سلاح‌ های ضد بالگرد، سلاح رَمَیت، مین‌ های جهنده و پهپادها آزمایش شد.

در این مرحله عملیات های ویژه از جمله دفاع ثابت، دفاع سیار و متحرک، ‌دفاع ضد هلی‌برن و کمین با استفاده از تازه ترین تاکتیک‌های رزمی و سلاح‌ها  به اجرا درآمد.

سردار فدوی، فرمانده نیروی زمینی سپاه، گفت: در این رزمایش سلاح های جدید و ساخت جهاد خودکفایی سپاه با موفقیت آزمایش شد و به اهدافی که از تولید آنها داشتیم، دست یافتیم.

به گفته وی، به علت مسائل امنیتی امکان ارائه توضیحات بیشتر درباره جزئیات سلاح جدید راهبردی سپاه وجود ندارد و فقط تصویر آزمایش آن (با همکاری شبکه خبر) به نمایش عموم گذاشته می شود.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group