نرم افزار مبدل نصب نیست.

مجموعه نماهنگ لوح و قلم ، «انقلاب آمد»

گزارش مشکل
Loading the player...
مجموعه نماهنگ لوح و قلم ، «انقلاب آمد» «لوح و قلم» عنوان مجموعه‌ی نماهنگ‌هایی است که در آن تلاش می‌شود تا با استفاده از روشی نو، مفاهیمی از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را با مثال‌های تصویری ساده‌ای در اختیار مخاطبان قرار دهد. «انقلاب آمد» عنوان دومین محصول از سری نماهنگ‌های «لوح و قلم» است. بیانات رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از بسیجیان در تاریخ ۱۳۸۴/۰۹/۰۷ درباره‌ی اینکه «چگونه انقلاب اسلامی روحیه‌ی خودباوری را در ملت ایران زنده کرد»، محور این برنامه‌ی «لوح و قلم» را تشکیل می‌دهد. لوح و قلم,انقلاب آمد,امام آمد,نماهنگ لوح و قلم,انقلاب اسلامی,نظام شاهنشاهی
5155

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

مجموعه نماهنگ لوح و قلم ، «انقلاب آمد»

«لوح و قلم» عنوان مجموعه‌ی نماهنگ‌هایی است که در آن تلاش می‌شود تا با استفاده از روشی نو، مفاهیمی از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را با مثال‌های تصویری ساده‌ای در اختیار مخاطبان قرار دهد.
«انقلاب آمد» عنوان دومین محصول از سری نماهنگ‌های «لوح و قلم» است. بیانات رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از بسیجیان در تاریخ ۱۳۸۴/۰۹/۰۷ درباره‌ی اینکه «چگونه انقلاب اسلامی روحیه‌ی خودباوری را در ملت ایران زنده کرد»، محور این برنامه‌ی «لوح و قلم» را تشکیل می‌دهد.

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • CesarPhync
  • WalterartiC
  • Terencemab
  • NoxProxy
  • DayanaFluop
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group