نرم افزار مبدل نصب نیست.

خاخام آمریکایی: نامه رهبر بسیار غنی و با اهمیت است

گزارش مشکل
Loading the player...
خاخام آمریکایی: بعد از تشکیل رژیم صهیونیستی و اشغال فلسطین ، یهودیان دیگر کشور ها دچار تنش شدند. / من نامه رهبر را خواندم این نامه بسیار محتوای غنی و محکمی داشت. یوسف خاخام کوهن از نیویورک هم در ادامه گفتگوی ویژه خبری در ارتباط تلفنی درباره نامه مقام معظم رهبری گفت: من نامه رهبر را خواندم این نامه بسیار محتوای غنی و محکمی داشت. وی افزود: به عنوان یک یهودی با توجه به تاریخ خودمان احساس می کنم یهودیت در سرزمین های مسلمان از جمله ایران مامنی پیدا کرد. خاخام کوهن گفت: امروز حتی دولت های اسلامی از جوامع یهود صیانت می کنند و در سال های متمادی نظریات مثبتی نسبت به جوامع اقلیت یهود بوده است. وی افزود: یهودیان در طول تاریخ همسایگان مسلمانی داشته اند و بدون هیچ گونه مشکلی با آن ها زندگی می کردند اما از زمانی که رژیم صهیونیستی به وجود آمد فلسطین را اشغال کرد و سبب شد اقلیت های یهودی که در سایر کشورها زندگی می کردند دچار تنش شوند. وی گفت: من از خداوند می خواهم دوباره جامعه یهود به آرامش سابق برگردد. خاخام کوهن با اشاره به نامه رهبری افزود: این نامه به علت برخورداری از محتوای غنی بسیار حائز اهمیت است. نامه امام خامنه ای به جوانان اروپا,نامه رهبر,خاخام یوسف کوهن,بازتاب نامه رهبر,جنبش letter4u,letter4u,رژیم صهیونیستی,نامه با اهمیت
6799

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

خاخام آمریکایی: من نامه رهبر را خواندم این نامه بسیار محتوای غنی و محکمی داشت. / بعد از تشکیل رژیم صهیونیستی و اشغال فلسطین ، یهودیان دیگر کشور ها دچار تنش شدند.

یوسف خاخام کوهن از نیویورک هم در ادامه گفتگوی ویژه خبری در ارتباط تلفنی درباره نامه مقام معظم رهبری گفت: من نامه رهبر را خواندم این نامه بسیار محتوای غنی و محکمی داشت.
وی افزود: به عنوان یک یهودی با توجه به تاریخ خودمان احساس می کنم یهودیت در سرزمین های مسلمان از جمله ایران مامنی پیدا کرد.
خاخام کوهن گفت: امروز حتی دولت های اسلامی از جوامع یهود صیانت می کنند و در سال های متمادی نظریات مثبتی نسبت به جوامع اقلیت یهود بوده است.
وی افزود: یهودیان در طول تاریخ همسایگان مسلمانی داشته اند و بدون هیچ گونه مشکلی با آن ها زندگی می کردند اما از زمانی که رژیم صهیونیستی به وجود آمد فلسطین را اشغال کرد و سبب شد اقلیت های یهودی که در سایر کشورها زندگی می کردند دچار تنش شوند.
وی گفت: من از خداوند می خواهم دوباره جامعه یهود به آرامش سابق برگردد.
خاخام کوهن با اشاره به نامه رهبری افزود: این نامه به علت برخورداری از محتوای غنی بسیار حائز اهمیت است.

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DavidSob
  • RobertItaft
  • KarenHer
  • summarTraix
  • Angeldut
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group