نرم افزار مبدل نصب نیست.

حضور رهبر انقلاب و سخنرانی در گلزار شهدای هویزه

گزارش مشکل
Loading the player...
حضور رهبر انقلاب و سخنرانی در گلزار شهدای هویزه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه سفرشان به استان خوزستان عصر امروز در گلزار شهدای هویزه حضور یافتند و یاد شهیدان مظلومی را که در دفاع از حریم پاک این منطقه از میهن اسلامی به فیض شهادت نائل آمدند،گرامی داشتند. مقام معظم رهبری با حضور بر مزار شهیدان دی‌ماه سال 1359، با قرائت فاتحه، خاطره شکوهمند حماسه‌‌آفرینیهای آنان را در برابر خیل عظیم دشمن متجاوز گرامی داشتند و خانواده‌‌های معظم آنان را که دراین محل حضور یافته بودند، مورد ملاطفت و محبت خویش قرار دادند. حضرت آیت‌‌الله خامنه‌‌ای سپس در جمع هزاران تن از مردم منطقه دشت آزادگان که برای دیدار با معظم‌له و استماع سخنان ایشان اجتماع کرده بودند، حضور یافتند و به ابراز احساسات صمیمانه و خالصانه آنان پاسخ دادند. امام خامنه ای,هویزه,گلزار شهدای هویزه,شهید علم الهدی,رهبر,رهبر انقلاب,یادمان شهدا,یادمان هویزه
7735

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

 

حضور رهبر انقلاب و سخنرانی در گلزار شهدای هویزه

حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه سفرشان به استان خوزستان عصر امروز در گلزار شهدای هویزه حضور یافتند و یاد شهیدان مظلومی را که در دفاع از حریم پاک این منطقه از میهن اسلامی به فیض شهادت نائل آمدند،گرامی داشتند.
مقام معظم رهبری با حضور بر مزار شهیدان دی‌ماه سال 1359، با قرائت فاتحه، خاطره شکوهمند حماسه‌‌آفرینیهای آنان را در برابر خیل عظیم دشمن متجاوز گرامی داشتند و خانواده‌‌های معظم آنان را که دراین محل حضور یافته بودند، مورد ملاطفت و محبت خویش قرار دادند.
حضرت آیت‌‌الله خامنه‌‌ای سپس در جمع هزاران تن از مردم منطقه دشت آزادگان که برای دیدار با معظم‌له و استماع سخنان ایشان اجتماع کرده بودند، حضور یافتند و به ابراز احساسات صمیمانه و خالصانه آنان پاسخ دادند.

 

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • summarTraix
  • Angeldut
  • CesarPhync
  • WalterartiC
  • Terencemab
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group