نرم افزار مبدل نصب نیست.

فیلم حمله به یک سیاه پوست در فرگوسن آمریکا

گزارش مشکل
Loading the player...
بد نیست این روزها به بهانه قتل های سازماندهی شده در خیابان های آمریکا بار دیگر سیاهه جنایات آمریکا علیه سیاه پوستان را که این روزها بار دیگر این کشور ضد حقوق بشری را به صحنه رسانه ها کشانده اسناد تصویری و غیر قابل خدشه را بررسی کنیم. قصه مایکل براون که باعث بروز اعتراضات خشونت آمیز در آمریکا شده است، اولین و آخرین آن نبوده است و پیش از این بارها نمونه‌هایی از این دست اتفاق افتاده است. در ما ژانویه گذشته، عده ی زیادی از مأموران پلیس بر سر یک مرد سیاهپوست می‌ریزند و طبق ویدئویی که از این صحنه به بیرون درز پیدا کرد، مأموران در حالی که این فرد سیاهپوست به آسم مبتلا بود، گلوی وی را به سختی فشار دادند و کار به جایی رسید که این فرد ۴۳ ساله سیاهپوست دچار خفگی شد و در بیمارستان جان سپرد.
5645

نمایش ویدئو در وب سایت شما

بد نیست این روزها به بهانه قتل های سازماندهی شده در خیابان های آمریکا  بار دیگر سیاهه جنایات آمریکا علیه سیاه پوستان را که این روزها بار دیگر این کشور ضد حقوق بشری را به صحنه رسانه ها کشانده اسناد تصویری و غیر قابل خدشه را بررسی کنیم.

قصه مایکل براون که باعث بروز اعتراضات خشونت آمیز در آمریکا شده است، اولین و آخرین آن نبوده است و پیش از این بارها نمونه‌هایی از این دست اتفاق افتاده است.

در ما ژانویه گذشته، عده ی زیادی از مأموران پلیس بر سر یک مرد سیاهپوست می‌ریزند و طبق ویدئویی که از این صحنه به بیرون درز پیدا کرد، مأموران در حالی که این فرد سیاهپوست به آسم مبتلا بود، گلوی وی را به سختی فشار دادند و کار به جایی رسید که این فرد ۴۳ ساله سیاهپوست دچار خفگی شد و در بیمارستان جان سپرد.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group