نرم افزار مبدل نصب نیست.

نقش ویژه نادر مهدوی در شکستن فتنه مجمع عقلا

گزارش مشکل
Loading the player...
حاج سعید قاسمی در همایش حماسه نادر از نقش مهدوی ها و گرد ها در بسط ید امام خمینی در جبهه ها گفت و گفت:در یک سال آخر جنگ با وجود تبلیغات تلویزیون مبنی بر اینکه جبهه پر از نیروست ، وقتی به جبهه میرفتیم میدیدیم خط خالی است.در یک سال آخر جنگ مقاومت رزمنده های خودی توسط ستون پنجمی در داخل شکسته شد.این فکر که دیگر جنگ تمام شده و جبهه اولویت ندارد توسط برخی گروه ها از جمله مجمع عقلا به جبهه ها پمپاژ می شد. در همین حال شخصی همچون نادر مهدوی که معتقد به آیه و ما رمیت اذ رمیت بود وارد کارزار میشود و با چند قایل فایبر گلاس به جنگ ناوگان الکترونیک شیطان میرود.وی تبعیت بی چون و چرا از ولایت را با انداختن چند مین بر سر راه نفت کش بریجتون یا همان نفت کش الرخا کویتی کامل میکند و باعث میشود تا غرب این پیام را دریافت کند که اگر خلیج فارس برای ایران نا امن شود ، برای همه نا امن می شود.
8868

نمایش ویدئو در وب سایت شما

حاج سعید قاسمی در همایش حماسه نادر از نقش مهدوی ها و گرد ها در بسط ید امام خمینی در جبهه ها گفت و گفت:در یک سال آخر جنگ با وجود تبلیغات تلویزیون مبنی بر اینکه جبهه پر از نیروست ، وقتی به جبهه میرفتیم میدیدیم خط خالی است.در یک سال آخر جنگ مقاومت رزمنده های خودی توسط ستون پنجمی در داخل شکسته شد.این فکر که دیگر جنگ تمام شده و جبهه اولویت ندارد توسط برخی گروه ها از جمله مجمع عقلا به جبهه ها پمپاژ می شد.

در همین حال شخصی همچون نادر مهدوی که معتقد به آیه و ما رمیت اذ رمیت بود وارد کارزار میشود و با چند قایل فایبر گلاس به جنگ ناوگان الکترونیک شیطان میرود.وی تبعیت بی چون و چرا از ولایت را با انداختن چند مین بر سر راه نفت کش بریجتون یا همان نفت کش الرخا کویتی کامل میکند و باعث میشود تا غرب این پیام را دریافت کند که اگر خلیج فارس برای ایران نا امن شود ، برای همه نا امن می شود.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+1 #3 یه بنده خدا 1394-08-22 18:51
لطفا کل سخنرانی رو به طور کامل برای دانلود قرار بدید. اگر سخنرانی ای که ایشون تو برازجان انجام دادن رو هم دارید اون رو هم قرار بدید.
نقل قول کردن
+2 #2 Guest 1394-05-15 08:28
با با دمت گرم سردار سعید . یه دونه باشی.
نقل قول کردن
+4 #1 کاظمی 1393-07-28 08:55
... چقدر خوب صحبت می کنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group