نرم افزار مبدل نصب نیست.

موشن گرافیک تاریخ جنگ، ناگفته های دفاع مقدس، قسمت نهم

گزارش مشکل
Loading the player...
موشن گرافیک,تاریخ جنگ,ناگفته ها,دفاع مقدس,شبکه افق,موشن گرافی,موشنگرافی,قسمت نهم موشن گرافیک ناگفته های دفاع مقدس ، تاریخ جنگ، قسمت نهم مستند موشن گرافیک «تاریخ جنگ» در 26 قسمت 5 دقیقه ای که به بیان ناگفته های تاریخ 8 ساله ی دفاع مقدس می پردازد به تهیه کنندگی سید حمید امامی برای پخش از شبکه افق آماده شد. بخش اول این مجموعه مستند، به سفارش سازمان هنری رسانه ای اوج تولید شد و با تلاش هنری جوانان انقلابی در نزدیک به یک سال آماده پخش شده است. در بخش از مجموعه 26 قسمتی، فصل اول جنگ یعنی سال های 59 تا 63 را روایت می کند. به گفته تهیه کننده این اثر، فصل دوم مستند که شامل سال های 64 تا 67 می باشد، در مجموعه هنری توکا استودیو و به همت جوانان انقلابی در حال تولید است.
9922

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

موشن گرافیک ناگفته های دفاع مقدس ، تاریخ جنگ، قسمت نهم


مستند موشن گرافیک «تاریخ جنگ» در 26 قسمت 5 دقیقه ای که به بیان ناگفته های تاریخ 8 ساله ی دفاع مقدس می پردازد به تهیه کنندگی سید حمید امامی برای پخش از شبکه افق آماده شد.

بخش اول این مجموعه مستند، به سفارش سازمان هنری رسانه ای اوج  تولید شد و با تلاش هنری جوانان انقلابی در نزدیک به یک سال آماده پخش شده است.

در بخش از مجموعه 26 قسمتی، فصل اول جنگ یعنی سال های 59 تا 63 را روایت می کند. به گفته تهیه کننده این اثر، فصل دوم مستند که شامل سال های 64 تا 67 می باشد، در مجموعه هنری توکا استودیو و به همت جوانان انقلابی در حال تولید است.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 Guest 1393-07-25 08:55
آقا قسمت اولشم بذارید دیگه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group