نرم افزار مبدل نصب نیست.

واکنش حاج سعیدقاسمی به دیدار روحانی با کامرون

گزارش مشکل
Loading the player...
حاج سعید قاسمی,سردار قاسمی,دانشگاه علم و صنعت,دانشجویان,روحانی,کامرون,دیدار کامرون,ملاقات,کرامت,عزت سردار حاج سعید قاسمی: مسیر کرامت و عزت از مسیر زانو زدن در مقابل افرادی همچون "وندی شرمن" و "کامرون" و همچنین نشست و برخاست با کرستین امان پور کاملا جداست. به گزارش خبرنگار فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، مهندس سعید قاسمی در گردهمایی اساتید و دانشجویان بسیجی دانشگاه علم و صنعت که عصر امروز برگزار شد اظهار داشت: افتخار می‌کنم که بخشی از زندگی‌ام را در مقطع انقلاب و پس از انقلاب در این دانشگاه گذرانده‌ام. وی افزود: فرماندهان خوبی قبل از انقلاب و پس از جنگ در این دانشگاه بودند که از بین آنها می‌توان به "احمد متوسلیان" که رهبری به عنوان چهره جاویدالاثر از آن یاد می‌کند و همچنین "محمود شهبازی" فرمانده سپاه همدان و شهدای گرانقدر دیگر نام برد. این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه دانشگاه علم و صنعت برای من یادآور حادثه‌های تلخ و شیرین است تصریح کرد: زمانی در این دانشگاه کمونیست‌های امریکا عربده کشی می‌کردند و اینجا پایگاه مسعود و مریم رجوی بود. قاسمی افزود: روزهای را در این دانشگاه سپری کردیم که بود و نبود جمهوری اسلامی مشخص نبود و نمی‌توانستیم مثل الان به راحتی نفس بکشیم. این رزمنده دفاع مقدس ابراز داشت: همان کمونیست‌های که در آن روزها بودند در فتنه 88 نیز حضور داشتند و اکنون نیز وجود دارند. وی ادامه داد: روزی دانشگاه علم و صنعت بدتر از داعش بود و مسعود رجوی و مریم رجوی اینجا عربده می کشیدند و دوازده هزار شهید به دست اینها قربانی شدند. این فعال فرهنگی کشور اظهار داشت: لفظ جنگ ایران و عراق دروغ بزرگی است که با این لفظ شهدا کوچک شمرده می‌شوند. وی تصریح کرد: باید لفظ اشتباه جنگ ایران و عراق را برداریم و بگویم جنگ جهانی سوم رخ داده است تا عظمت جنگ تحمیلی و گوشه‌ای از رشادت‌های شهیدان مشخص شود. قاسمی ابراز داشت: اگر به تاریخ مراجعه کنیم می‌بینیم که در زمان جنگ تحمیلی از 18 ملیت اسیر گرفته‌ایم و این یعنی تنها با عراق در جنگ نبودیم. وی با اشاره به حمایت‌های کشورهای استکباری در جنگ تحمیلی به عراق تصریح کرد: جنگ تحمیلی از 20 روز قبل از 31 شهریور 59 در قصر شیرین با بمباران آغاز شد. این رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: رایحه یأس و ناامیدی که عده ای در زمان جنگ سرمی دادند اکنون نیز از برخی که امثال آنها بودند به مشام می رسد. قاسمی با اشاره به سالگرد کشتار خونین شهدای حج گفت: امام خمینی فرمودند که اگر امریکا لااله اله الله بگوید نباید باور کنیم چرا که آنها می خواهند ما را گول بزنند. وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ابراز داشت: امریکایی های کسانی نیستند که پای میز مذاکره بیایند و نباید به آنها خوشبین باشیم. قاسمی تصریح کرد: مسیر کرامت و عزت از مسیر زانو زدن در مقابل افرادی همچون وندی شرمن و کامرون و همچنین نشست و برخاست با کرستین امان پور کاملا جداست. وی با اشاره به دیدار روحانی با کامرون اظهار داشت: براساس فرمایشات امام(ره) گرگ ها هر چقدر هم که تلاش کنیم چیزی به ما نمی دهند و ما با این امید زنده ایم که خدای عملیات طبس و کربلای پنج همیشه حضور دارد.
10899

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

حاج سعید قاسمی در دانشگاه علم و صنعت : "کرامت با زانو زدن مقابل کامرون و امثال آن حاصل نمی‌شود…

عزت و کرامت با ایستادگی و مقاومت حاصل می‌شود و بنابر فرموده امام راحل راهی جز مبارزه نمانده است پس باید چنگ و دندان ابرقدرت‌ها و آمریکا را شکست."

به گزارش خبرنگار فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، مهندس سعید قاسمی در گردهمایی اساتید و دانشجویان بسیجی دانشگاه علم و صنعت که عصر امروز برگزار شد اظهار داشت: افتخار می‌کنم که بخشی از زندگی‌ام را در مقطع انقلاب و پس از انقلاب در این دانشگاه گذرانده‌ام.

وی افزود: فرماندهان خوبی قبل از انقلاب و پس از جنگ در این دانشگاه بودند که از بین آنها می‌توان به "احمد متوسلیان" که رهبری به عنوان چهره جاویدالاثر از آن یاد می‌کند و همچنین "محمود شهبازی" فرمانده سپاه همدان و شهدای گرانقدر دیگر نام برد.

این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه دانشگاه علم و صنعت برای من یادآور حادثه‌های تلخ و شیرین است تصریح کرد: زمانی در این دانشگاه کمونیست‌های امریکا عربده کشی می‌کردند و اینجا پایگاه مسعود و مریم رجوی بود.

قاسمی افزود: روزهای را در این دانشگاه سپری کردیم که بود و نبود جمهوری اسلامی مشخص نبود و نمی‌توانستیم مثل الان به راحتی نفس بکشیم.

این رزمنده دفاع مقدس ابراز داشت: همان کمونیست‌های که در آن روزها بودند در فتنه 88 نیز حضور داشتند و اکنون نیز وجود دارند.

وی ادامه داد: روزی دانشگاه علم و صنعت بدتر از داعش بود و مسعود رجوی و مریم رجوی اینجا عربده می کشیدند و دوازده هزار شهید به دست اینها قربانی شدند.

این فعال فرهنگی کشور اظهار داشت: لفظ جنگ ایران و عراق دروغ بزرگی است که با این لفظ شهدا کوچک شمرده می‌شوند.

وی تصریح کرد: باید لفظ اشتباه جنگ ایران و عراق را برداریم و بگویم جنگ جهانی سوم رخ داده است تا عظمت جنگ تحمیلی و گوشه‌ای از رشادت‌های شهیدان مشخص شود.

قاسمی ابراز داشت: اگر به تاریخ مراجعه کنیم می‌بینیم که در زمان جنگ تحمیلی از 18 ملیت اسیر گرفته‌ایم و این یعنی تنها با عراق در جنگ نبودیم.

وی با اشاره به حمایت‌های کشورهای استکباری در جنگ تحمیلی به عراق تصریح کرد: جنگ تحمیلی از 20 روز قبل از 31 شهریور 59 در قصر شیرین با بمباران آغاز شد.

این رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: رایحه یأس و ناامیدی که عده ای در زمان جنگ سرمی دادند اکنون نیز از برخی که امثال آنها بودند به مشام می رسد.

 قاسمی با اشاره به سالگرد کشتار خونین شهدای حج گفت: امام خمینی فرمودند که اگر امریکا لااله اله الله بگوید نباید باور کنیم چرا که آنها می خواهند ما را گول بزنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ابراز داشت: امریکایی های کسانی نیستند که پای میز مذاکره بیایند و نباید به آنها خوشبین باشیم.

قاسمی تصریح کرد: مسیر کرامت و عزت از مسیر زانو زدن در مقابل افرادی همچون وندی شرمن و کامرون و همچنین نشست و برخاست با کرستین امان پور کاملا جداست.

وی با اشاره به دیدار روحانی با کامرون اظهار داشت: براساس فرمایشات امام(ره) گرگ ها هر چقدر هم که تلاش کنیم چیزی به ما نمی دهند و ما با این امید زنده ایم که خدای  عملیات طبس و کربلای پنج همیشه حضور دارد.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #2 Guest 1393-07-25 04:08
به نقل از دوستان:
حاج سعیدجان دوستت داریم اما تخریب احمدی نژاد تف سربالاست.خداییش احمدی نژاد استکبارستیزیش اظهرمن الشمس هست.بارهاهم موردتمجید رهبری معظم بوده .

راست میگه
نقل قول کردن
+2 #1 دوستان 1393-07-15 11:08
حاج سعیدجان دوستت داریم اما تخریب احمدی نژاد تف سربالاست.خداییش احمدی نژاد استکبارستیزیش اظهرمن الشمس هست.بارهاهم موردتمجید رهبری معظم بوده .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group