نرم افزار مبدل نصب نیست.

قدرت اعتماد آفرین و نقش ایران در نظم جدید جهانی

گزارش مشکل
Loading the player...
گزارش ویژه ی صداوسیما برای یادآوری قدرت و دست برتر ایران در منطقه و نقش ایران در نظم جدید جهان به رئیس جمهور یک روز پیش از سخنرانی در سازمان ملل متحد در نیویورک نکات جالب توجه و غرور آفرین بسیاری داشت که دیدن آن برای هر ایرانی لذت بخش خواهد بود. نقش ایران در تحولات منطقه ازجمله تحولات عراق و تروریستهای منطقه و نقش ویژه ی سردار حاج قاسم سلیمانی در جلوگیری از سقوط بغداد، نقش ایران در حمایت از مقاومت فلسطین و شکست رژیم صهیونیستی، حمایت ایران از مقاومت لبنان و تشکیل حزب الله و توصیف ویژه سیدحسن نصرالله از امام خامنه ای، نقش ایران در تحولات یمن، افغانستان و ... از جمله مواردی است که در این فیلم خواهید دید. قدرت اعتماد آفرین,قدرت ایران,قدرت ایران در منطقه,حزب الله,سردار سلیمانی,حاج قاسم سلیمانی,انقلاب یمن,غزه,افغانستان,امام خامنه ای,روحانی,نیویورک,سازمان ملل
10057

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

گزارش ویژه ی صداوسیما برای یادآوری قدرت و دست برتر ایران در منطقه و نقش ایران در نظم جدید جهان به رئیس جمهور یک روز پیش از سخنرانی در سازمان ملل متحد در نیویورک نکات جالب توجه و غرور آفرین بسیاری داشت که دیدن آن برای هر ایرانی لذت بخش خواهد بود.

نقش ایران در تحولات منطقه ازجمله تحولات عراق و تروریستهای منطقه و نقش ویژه ی سردار حاج قاسم سلیمانی در جلوگیری از سقوط بغداد، نقش ایران در حمایت از مقاومت فلسطین و شکست رژیم صهیونیستی، حمایت ایران از مقاومت لبنان و تشکیل حزب الله و توصیف ویژه سیدحسن نصرالله از امام خامنه ای، نقش ایران در تحولات یمن، افغانستان و ... از جمله مواردی است که در این فیلم خواهید دید.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group