نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند دروغ قانون اول مدرنیسم

گزارش مشکل
Loading the player...
فیلم مستند دروغ، قانون اول مدرنیسم به برخی سرقت های علمی غرب از جهان اسلام و دانشمندان مسلمان اشاره می کند و در ادامه به بررسی روند دروغ پردازی در تمدن غرب از قبیل هولوکاست، یازده سپتامبر، سفر به ماه و … می پردازد. شاید به جرأت بتوان گفت که افشاگری ها در خصوص برخی این دروغ پردازی های غرب از جمله حقوق بشر، آزادی بیان، رفاه اقتصادی و … باعث شکل گیری بیداری تا قلب اروپا و آمریکا است. سرقت های علمی غرب,هولوکاست,یازده سپتامبر,سفر به ماه,آزادی بیان,حقوق بشر,یهود,دکتر عباسی,حسن عباسی,رائفی پور,دروغ,قانون اوبمدرنیسم,مدرنیسم,دروغ قانون اولمدرنیسم
9763

نمایش ویدئو در وب سایت شما

فیلم مستند دروغ، قانون اول مدرنیسم به برخی سرقت های علمی غرب از جهان اسلام و دانشمندان مسلمان اشاره می کند و در ادامه به بررسی روند دروغ پردازی در تمدن غرب از قبیل هولوکاست، یازده سپتامبر، سفر به ماه و … می پردازد. شاید به جرأت بتوان گفت که افشاگری ها در خصوص برخی این دروغ پردازی های غرب از جمله حقوق بشر، آزادی بیان، رفاه اقتصادی و … باعث شکل گیری بیداری تا قلب اروپا و آمریکا است. از گذشته تا امروز شاهد این موضوع هستیم که جهان مدرن یا به عبارت اصلی جهان یهود دائما در حال دروغ و نیرنگ است و اغلب ملت دنیا تحت سلطه دروغ های بی اندازه جامعه یهود بوده است. اصولا دروغ اگر نباشد یهود به بسیاری از اهداف خود دست پیدا نمیکند.

 

ارسال شده توسط کاربر:  مجید املشی (amlashi)

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+1 #1 saman 1394-08-16 04:13
کتاب سوزی در ایران و مصر توسط مسلمان ها، دروغی بیش نیست؛ به جهت آنکه حقیقت اصلی را کتمان نموده و تصویری تاریک از اسلام در اذهان عمومی ایجاد نمایند. این دروغ توسط خودغربی ها و عوامل وابسته شان منتشر شده تا با فرافکنی واقعیتی مهم را پنهان نمایند و آنهم اینکه کشورهای غربی در طول چند قرن در کشورهای اسلامی توسط عوامل خود اقدام به خرید و یا سرقت کتب و تالیفات علما و دانشمندان اسلامی نموده اند و در اکثر شهرهای مهم اسلامی مامورینی داشتند که به این کار اقدام می کردند که بعنوان نمونه می توان به ماجرای آیت الله مرعشی نجفی اشاره کرد که با قبول نماز و روزه ی استیجاری تنها نسخه باقی مانده از یک کتاب را خرید و اجازه نداد تا آن کتاب به دست مامور انگلیسی بیفتد. هدف آنها این بود تا با این کار آن متون را ترجمه کرده و در اختیار دانشمندان خود قرار دهند تا آن پیشرفت ها را به نام خودشان ثبت نموده و موجبات پیشرفت خود را هم فراهم نمایند. که بعنوان نمونه باید به ترجمه کتب ابن سینا در چند قرن قبل در اروپا اشاره کرد که در مراکز علمی خود و در سطوح عالیه سال های متمادی آنها را تدریس می نمودند. باید به این موضوع اشاره نمود که متاسفانه بخش قابل توجهی از این کتاب ها در راه انتقال به غرب و یا در جنگ های داخلی اروپا از بین رفتند. هدف دیگر غربی ها، محروم کردن مسلمین از گنجینه های فکری و علمی خود بوده تا آنها را عقب نگه داشته و از شناخت درست تمدن اسلامی توسط نسل های بعدی جلوگیری نمایند. دلایلی وجود دارد که غربی ها برخی از کتاب های ارزشمند اسلامی که هیچ نسخه ای از آنها در کشورهای اسلامی موجود نیست را در اختیار دارند، و از افشای آنها خودداری می کنند. لطمه ای که غربی ها از لحاظ علمی و فکری به تمدن اسلامی زدند، بسیار سنگین تر از لطمه ای بود، که حمله مغولها بوجود آورد. مثلا در جنگ های اندلس و جنگ های صلیبی در بیت المقدس مراکز علمی و کتابخانه های بزرگی که در آنها وجود داشت، به آتش کشیده شدند و چیزی از آنها باقی نماند. در تاریخ آمده که تنها در یکی از کتابخانه های شهر قرطبه در اندلس(اسپانیا) حدود ششصد هزار جلد کتاب وجود داشته است در حالی که تمام نسخ خطی اسلامی موجود در اسپانیای امروز پنج هزار جلد نمی شود! که آنها هم در دوره استعمار به سرقت رفته اند و مربوط به تمدن اندلس نمی شوند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group