نرم افزار مبدل نصب نیست.

تنش زدایی با ظالم!!!؟؟؟

گزارش مشکل
Loading the player...
ما باید با جامعه جهانی ببندیم.این حرف کیست؟جامعه جهانی منظور آمریکا،فرانسه و انگلیس است. چرا ؟چون شورای امنیت دست این هاست.حق وتو را این ها دارند.شورای حکام آژانس دست این هاست.بمب اتم را این ها دارند.رسانه ها دست این هاست. به همین دلیل اسم خودشان را می گذارند جامعه جهانی.صدو بیست کشور جنبش عدم تعهد جامعه جهانی محسوب نمی شود.اما سه کشور چرا.میشود.بعضی آقایان نامزد،اخم این چند کشور را بر نمی تابند. می گویند ما باید با کدخدا ببندیم.نباید پا روی دم کدخدا بگذاریم.اینها میگویند بایستی تنش زدایی کنیم. بالاخره تنش زدایی باید مشخص شود که منظور چیست.تنش زدایی یعنی ظلم را بپذیر؟یکجا میگویید که اگرکسی حرف مفتی زده.سوءتفاهمی ایجاد کرده.عده ای را تحریک کرده بر همین اساس.این جامعه جهانی منظورش از تنش زدایی این هست که شصت سال پیش ایران را مجبور کردند با غرب مذاکره کند در مورد حق خودش که همان نفت است و این نفت به صورت واقعی تا انقلاب ملی نشد.شما ببینید این فلسطینی های اهل مذاکره الان شصت سال است دارند مذاکره میکنند سر حق مسلم خود که سرزمینشان است و در این راه جامعه جهانی به آنها می گوید مذاکره یعنی آنکه شما بپذیرید آنچه ما به شما می گوییم.هنوز که هنوزاست حق خودشان را پس نگرفته اند. میبینید ما تنش زدایی با ظالم نداریم.اگر اندیشه ها امام راحل را در اینباره باز خوانی کنیم ایشان می فرمایند:از اصول مهم است که مسلمین نباید درهیچ عرصه ای تحت سلطه کفار باشند.این اصلی است که قرآن طرح کرده و مسلمین را به آن دعوت کرده است.مردم مسلمان حق ندارند غیرمسلمان را در امور خودشان راه بدهند.اگرگذاشتید بر اقتصاد شما روابط بین الملل شما بر دانشگاه های شما غیر مسلمانان مسلط شوند شما به اسلام و خلقو خدا خیانت کرده اید.واجب است شما بااین سلطه مبارزه کنید تا به استقلال دست پیدا کنید.یا اگر شماحق خود را بدانید ولی منتظر باشید که سلطه حق شما را به شما بدهد و او برای شما تصمیم بگیرد.این حرام است که مسلمانی اجازه دهد غیر مسلمانی بر او سلطه پیدا کند.
10848

نمایش ویدئو در وب سایت شما

ما باید با جامعه جهانی ببندیم.این حرف کیست؟جامعه جهانی منظور آمریکا،فرانسه و انگلیس است. چرا ؟چون شورای امنیت دست این هاست.حق وتو را این ها دارند.شورای حکام آژانس دست این هاست.بمب اتم را این ها دارند.رسانه ها دست این هاست. به همین دلیل اسم خودشان را می گذارند جامعه جهانی.صدو بیست کشور جنبش عدم تعهد جامعه جهانی محسوب نمی شود.اما سه کشور چرا.میشود.بعضی آقایان نامزد،اخم این چند کشور را بر نمی تابند. می گویند ما باید با کدخدا ببندیم.نباید پا روی دم کدخدا بگذاریم.اینها میگویند بایستی تنش زدایی کنیم.

یک عده دیگر می گویند ما باید با تمام دنیا رابطه داشته باشیم .منظورشان این است که با دو سه کشوری که رابطه نداریم ،رابطه برقرار کنیم.آن یکی میگوید از ماجراجویی دست برداریم چون پرهزینه و کم سود است.آن یکی می گوید باید با دنیا صلح کنیم.

بالاخره تنش زدایی باید مشخص شود که منظور چیست.تنش زدایی یعنی ظلم را بپذیر؟یکجا میگویید که اگرکسی حرف مفتی زده.سوءتفاهمی ایجاد کرده.عده ای را تحریک کرده بر همین اساس.این جامعه جهانی منظورش از تنش زدایی این هست که شصت سال پیش ایران را مجبور کردند با غرب مذاکره کند در مورد حق خودش که همان نفت است و این نفت به صورت واقعی تا انقلاب ملی نشد.شما ببینید این فلسطینی های اهل مذاکره الان شصت سال است دارند مذاکره میکنند سر حق مسلم خود که سرزمینشان است و در این راه جامعه جهانی به آنها می گوید مذاکره یعنی آنکه شما بپذیرید آنچه ما به شما می گوییم.هنوز که هنوزاست حق خودشان را پس نگرفته اند.

میبینید ما تنش زدایی با ظالم نداریم.اگر اندیشه ها امام راحل را در اینباره باز خوانی کنیم ایشان می فرمایند:از اصول مهم است که مسلمین نباید درهیچ عرصه ای تحت سلطه کفار باشند.این اصلی است که قرآن طرح کرده و مسلمین را به آن دعوت کرده است.مردم مسلمان حق ندارند غیرمسلمان را در امور خودشان راه بدهند.اگرگذاشتید بر اقتصاد شما روابط بین الملل شما بر دانشگاه های شما غیر مسلمانان مسلط شوند شما به اسلام و خلقو خدا خیانت کرده اید.واجب است شما بااین سلطه مبارزه کنید تا به استقلال دست پیدا کنید.یا اگر شماحق خود را بدانید ولی منتظر باشید که سلطه حق شما را به شما بدهد و او برای شما تصمیم بگیرد.این حرام است که مسلمانی اجازه دهد غیر مسلمانی بر او سلطه پیدا کند.

 تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين  MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group