نرم افزار مبدل نصب نیست.

جولان دادن ماشین های لوکس در پایتخت

گزارش مشکل
Loading the player...
درحالی که باامضای توافقنامه ژنو و متوقف کردن پیشرفت های هسته ای و دادن امتیازات بسیاری به کشورهای مستکبر تنها 4.2 میلیارد دلار از سرمایه های بلوکه شده ایران را آزاد کردند که همچنانبرای دریافتآنها با مشکل مواجه هستیم، بجای هزینه کردن این ارز آزاد شده برای خرید کالاهای اساسی و دارو و نیازهای ضروری کشور، شاهد واردات بی رویه ماشین های لوکس خارجی و رقابت کاخ نشینان با یکدیگر برای جولان دادن در خیابان های تهران هستیم و هر روز هم بیشتر می شود که باعث خروج حجم عظیمی ارز از کشور در شرایط تحریم می شود!!! چرا آزادسازی واردات لوازم لوکس؟!!
7610

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

درحالی که باامضای توافقنامه ژنو و متوقف کردن پیشرفت های هسته ای و دادن امتیازات بسیاری به کشورهای مستکبر تنها 4.2 میلیارد دلار از سرمایه های بلوکه شده ایران را آزاد کردند که همچنانبرای دریافتآنها با مشکل مواجه هستیم، بجای هزینه کردن این ارز آزاد شده برای خرید کالاهای اساسی و دارو و نیازهای ضروری کشور، شاهد واردات بی رویه ماشین های لوکس خارجی و رقابت کاخ نشینان با یکدیگر برای جولان دادن در خیابان های تهران هستیم و هر روز هم بیشتر می شود که باعث خروج حجم عظیمی ارز از کشور در شرایط تحریم می شود!!!

سوال اینجاست که این رویه ها چه نسبتی با اقتصاد مقاومتی مورد تاکید امام خامنه ای و مدعای دولت در جدی مصصم بودن برای اجرای سیاست هایاقتصاد مقاومتی دارد؟

چرا آزادسازی واردات لوازم لوکس؟!!

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Angeldut
  • CesarPhync
  • WalterartiC
  • Terencemab
  • NoxProxy
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group