نرم افزار مبدل نصب نیست.

امام خامنه ای: مذاکره با آمریکا هیچ نفعی نداشت ضررهم داشت

گزارش مشکل
Loading the player...
حضرت امام خامنه‌اي در ديدار وزير امور خارجه، سفيران و مسئولان نمايندگي‌هاي ايران در خارج از کشور با بيان چند دليل و استدلال درباره نفي تعامل با آمريکا تأکيد کردند: رابطه با آمريکا و مذاکره با اين کشور به جز در موارد خاصي براي جمهوري اسلامي نه تنها هيچ نفعي ندارد بلکه ضرر هم دارد و کدام عاقلي است که دنبال کار بي منفعت برود؟! ايشان افزودند: عده اي اينجور وانمود مي کردند که اگر با آمريکايي ها دور ميز مذاکره بنشينيم بسياري از مشکلات حل مي شود، البته ما مي دانستيم اينجور نيست اما قضاياي يک سال اخير براي چندمين بار اين واقعيت را اثبات کرد. رهبر انقلاب خاطرنشان کردند: در گذشته ميان مسئولان ما و مسئولان آمريکا هيچ ارتباطي نبود اما در يک سال اخير بخاطر مسائل حساس هسته اي و تجربه اي که مطرح شد انجام بشود، بنا شد مسئولان تا سطح وزارت خارجه تماسها، نشستها و مذاکراتي داشته باشند اما از اين ارتباطات نه تنها فايده اي عايد نشد بلکه لحن آمريکايي ها تندتر و اهانت آميزتر شد و توقعات طلبکارانه بيشتري را در جلسات مذاکرات و در تريبونهاي عمومي بيان کردند. کاری از گروه رسانه ای "چشمه فیلم"
7231

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

حضرت امام خامنه‌اي در ديدار وزير امور خارجه، سفيران و مسئولان نمايندگي‌هاي ايران در خارج از کشور با بيان چند دليل و استدلال درباره نفي تعامل با آمريکا تأکيد کردند: رابطه با آمريکا و مذاکره با اين کشور به جز در موارد خاصي براي جمهوري اسلامي نه تنها هيچ نفعي ندارد بلکه ضرر هم دارد و کدام عاقلي است که دنبال کار بي منفعت برود؟!
ايشان افزودند: عده اي اينجور وانمود مي کردند که اگر با آمريکايي ها دور ميز مذاکره بنشينيم بسياري از مشکلات حل مي شود، البته ما مي دانستيم اينجور نيست اما قضاياي يک سال اخير براي چندمين بار اين واقعيت را اثبات کرد.
رهبر انقلاب خاطرنشان کردند: در گذشته ميان مسئولان ما و مسئولان آمريکا هيچ ارتباطي نبود اما در يک سال اخير بخاطر مسائل حساس هسته اي و تجربه اي که مطرح شد انجام بشود، بنا شد مسئولان تا سطح وزارت خارجه تماسها، نشستها و مذاکراتي داشته باشند اما از اين ارتباطات نه تنها فايده اي عايد نشد بلکه لحن آمريکايي ها تندتر و اهانت آميزتر شد و توقعات طلبکارانه بيشتري را در جلسات مذاکرات و در تريبونهاي عمومي بيان کردند.

 

کاری از گروه رسانه ای "چشمه فیلم"

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 احسان ع 1393-07-02 16:14
لطفا نظرات شخصی خود را در عکس کلیپ قرار ندهید. رهبر معظم فرمودند رابطه با آمریکا "جز در موارد خاص" هیچ سودی ندارد بلکه ضرر هم دارد. شما هر چه ایشان فرموده اند را انعکاس دهید مردم خودشان متوجه می شوند. بنده خودم منتقد نذاکرات هستم ولی با این تیتر زدن ها دیگران صرفا به ما بدبین می شوند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • CesarPhync
  • WalterartiC
  • Terencemab
  • NoxProxy
  • DayanaFluop
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group