نرم افزار مبدل نصب نیست.

شهروند درجه دو و مدعیان حقوق شهروندی

گزارش مشکل
Loading the player...
به گزارش گروه چندرسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، دولت محافظه‌کار فدرال کانادا که با اقلیت‌های این کشور رفتار چندان خوبی ندارد، در ادامه کارشکنی‌های خود چند ماه پیش لایحه اصلاحیه قانون شهروندی را به مجلس برد که در نهایت با تصویب مجلس و سنا به صورت یک قانون درآمد. این قانون پس از چندین ماه به تصویب رسید و پایان تمام بندهایش محرومیت حقوق شهروندان مهاجر به این کشور بود که با اعتراضات گسترده ایرانیان مقیم این کشور روبرو شد. این قانون، مهاجران این کشور را که تمامی راه‌ها و مراحل پرپیچ و خم را گذرانده و هزینه‌های هنگفت را پرداخته‌اند، شهروندان درجه 2 نامیده و بسیاری از حقوق آنها را تضییع می‌کند. اینکه شهروند درجه 2 در صورت کوچکترین تخلف و اشتباه سهوی یا عمدی، حق شهروندی‌اش باطل می‌شود و یا در صورتی که دولت کانادا به این نتیجه برسد که مهاجر قصد اقامت در این کشور را ندارد حق شهروندی‌اش را باطل می‌کند، تنها نمونه‌هایی از تبعیض حقوق بشری در کشور داعیه‌دار حقوق بشر است.
6353

نمایش ویدئو در وب سایت شما

به گزارش گروه چندرسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، دولت محافظه‌کار فدرال کانادا که با اقلیت‌های این کشور رفتار چندان خوبی ندارد، در ادامه کارشکنی‌های خود چند ماه پیش  لایحه اصلاحیه قانون شهروندی را به مجلس برد که در نهایت با تصویب مجلس و سنا به صورت یک قانون درآمد.

این قانون پس از چندین ماه به تصویب رسید و پایان تمام بندهایش محرومیت حقوق شهروندان مهاجر به این کشور بود که با اعتراضات گسترده ایرانیان مقیم این کشور روبرو شد. 

این قانون، مهاجران این کشور را که تمامی راه‌ها و مراحل پرپیچ و خم را گذرانده و هزینه‌های هنگفت را پرداخته‌اند، شهروندان درجه 2 نامیده و بسیاری از حقوق آنها را تضییع می‌کند.

اینکه شهروند درجه 2 در صورت کوچکترین تخلف و اشتباه سهوی یا عمدی، حق شهروندی‌اش باطل می‌شود و یا در صورتی که دولت کانادا به این نتیجه برسد که مهاجر قصد اقامت در این کشور را ندارد حق شهروندی‌اش را باطل می‌کند، تنها نمونه‌هایی از تبعیض حقوق بشری در کشور داعیه‌دار حقوق بشر است.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group