نرم افزار مبدل نصب نیست.

انتقاد تند سردار جعفری به سیاست تنش زدایی برخی سیاسیون

گزارش مشکل
Loading the player...
سردار جعفری,تنش زدایی,مذاکرات ژنو,آمریکا,گزینه های روی میز,امام خمینی,مرگ بر آمریکا,
9727

نمایش ویدئو در وب سایت شما

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در جشنواره بزرگ «مرگ بر آمریکا»، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی گفت: شعار اصلی انقلاب چیزی جز «الله اکبر» نبود و مرگ بر آمریکا برخاسته از همین شعار است، ولی چه کنیم که این را همه درک نمی کنند.

وی افزود: نگاه های مختلفی نسبت به انقلاب وجود دارد ولی ملاک ما برای قضاوت و عمل، نگاه امام و رهبری بوده و هست.

سردار جعفری با بیان اینکه دشمن اصلی ایران، آمریکاست، گفت: باید پرسید که چرا برخی به قیمت برطرف کردن دشمنی آمریکا حاضرند عزت و اقتدار ملی ایران را به آسانی بفروشند.

وی افزود: وقتی ما تازه وارد عرصه امنیتی شده و جوان بودیم، هر چه حضرت امام(ره) می فرمودند، چون به ایشان ایمان داشتیم، قبول می کردیم و امروز با تجربه 30 ساله می گویم که دیگر تهدیدات نظامی و امنیتی آمریکا با توجه به درسی که از ملت ایران در فتنه 88 گرفتند، یک تهدید عمده محسوب نمی شود.

جعفری ادامه داد: اینکه آنها شعار مضحک و تکراری «گزینه ها روی میز است» را می گویند، برای دلخوشی ملت خودشان است و این گزینه های روی میز دیگر جواب نمی دهد.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: امروز بعد از 35 سال مقاومت و پایداری مردم غیور و انقلابی کشورمان، انقلاب اسلامی با همان شفافیت و عظمت و شعارهای اولیه اش به راه خود ادامه می دهد و دشمنان ما و در رأس آن آمریکای جهانخوار، همه دشمنی ها و توطئه هایشان را برای از بین بردن و یا انحراف این شعارها انجام می دهند.

جعفری گفت: توان نظامی که فرماندهان ما اعلام می کنند، بلوف نیست و با تجربه ای که بیش از 30 سال داریم، می گویم که واقعاً آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group