نرم افزار مبدل نصب نیست.

پیش بینی جلیلی از این روزهای دیپلماسی روحانی

گزارش مشکل
Loading the player...
جلیلی,روحانی,ظریف,هاشمی,خاتمی,ولایتی,مقاومت,سازش,تروریسم,تنش زدایی,تهدیدزدایی,دانلود,کلیپ,مستضعفین,ویدئو,
11890

نمایش ویدئو در وب سایت شما

در این فیلم کوتاه دکتر جلیلی که در زمان انتخابات به نمادمقاومت در مقابل سازش تیدیل شده ،دلایل منطقی خود را در حمایت سیاست تهدید زدایی و همچنین آسیب های سیاست تقدس بخشی به تنش زدایی را بیان کرده است.

وی همچنین حال روز دیپلماسی این روزهای دولت روحانی را شش ماه قبل از آن به تصویر کشیده که دشمن مسئله هسته ای را خط مقاومت مردم ایران میداند اما اگر در هسته ای کوتاه آمدیم در زمینه حمایت از حرب الله و فلسطین و حقوق بشر نیز بایستی کوتاه بیاییم.

وی یک دیپلماسی خوب را یک دیپلماسی هجومی میداند که بتواند زمین بازی را خود تعریف کند و دشمن را اینگونه به پاسخگویی بکشاند.

این فیلم همچنین پاسخی است به دیدگاه جریانی که با نام ولایتی هاشمی و روحانی پیوند خورده اند و نماینده دیپلماسی آن را ظریف به عهده دارد.

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #4 هادی سیفی 1392-10-09 16:55
از خصم جز دشمنی ورزیدن توقع نیست اما چرا عده ای در داخل با تحریم هراسی در زمین او بازی کرده و پازلش را تکمیل کردند ؟! دفاع از حق هسته ای دفاع از تمامی حقوق یک ملت است . در واقع خاکریز اول ، حق هسته ای است و آنها تلاش می کنند که خاکریز اول را بشکنند تا بتوانند به همه حقوق کشورمان تعرض کنند و تحریم هراسی حربه ای شد برای رخنه در این دژ نفوذ ناپذیر ! کاری کنیم که در مقابل نسلهای آینده سرمان را بالا بگیریم تا نگویند پدرانمان با چند دلار و کمی رفاه ، عزت فروشی کردند ...
نقل قول کردن
+1 #3 می آ می 1392-10-07 11:18
«توافق جامع» چیزیه که می خوان. توافق جامع شامل: 1.هسته ای 2.موشکی 3.حقوق بشر میشه. تا 6 ماه توافق ژنو هیچ حرفی نمی زنیم که اگر زمین خوردن نگن تقصیر شما بود، این 6ماه فرصت عالی ایست برای اقناع افکار عمومی که امریکا سرابه.
نقل قول کردن
0 #2 seyed 1392-10-06 12:46
صوت با تصویر نمیخونه !!!!!
نقل قول کردن
0 #1 جلیل 1392-10-04 20:01
از وقتی روحانی رئیس جمهور شده من خواب راحت نداشتم و هرروز به عنوان معلم یک خبر نگران کننده از وزیر دولت سرمایه داری روحانی میشنوم اخیرا فرموده باید حقوق معلمها رو مدیران مدارس پرداخت کنه و 2 درصد حقوق پرسنل کاهش پیدا کنه تا هزینه های جاری آموزش و پرورش افزایش پیدا کنه 750 هزار تومان حقوق یک معلم هست اون وقت واسه اون هزار تا نقشه می کشند نقشه این دولت اینه که مدارس رو خصوصی و بین خودشون تقسیم کنند این دولت با هرگونه افزایش حقوق مخالف و اون رو کمیته امدادی اداره کردن کشور می داند در این دولت مستضعفین قشر ضعیف کارمند وکارگر به شدت آسیب خواهند دید همانطور که مشاهده کردید تمامی استخدامها لغو کارمندان شرکت ساختمان سازی اخراج شدند چرا مردم به نوچه هاشمی رفسنجانی که در زمانش 59 درصد تورم ایجاد شده بود رای دادند؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group