نرم افزار مبدل نصب نیست.

روایتی از نحوه شهادت حاج حسان اللقیس

گزارش مشکل
Loading the player...
دانلود,کلیپ,ویدیو,مستضعفین,حاج حسان اللقیس,سید حسن نصر الله,حزب الله,عماد مغنیه,اسرائیل,المنار,تروریسم دولتی,
10539

نمایش ویدئو در وب سایت شما

سید حسن نصرالله در جریان ترور شهید عماد مغنیه گفت: «این شهادت (که منتظرش بودیم) ما را غافلگیر نکرد. چرا که ما پیرو مکتبی هستیم که پیامبرانش شهیدند، و ائمه اش شهیدند و فرماندهانش شهیدند.»
حاج حسان اللقیس هم از قافله ‏ی شهدا عقب نماند. به گفته‏ ی بیانیه‏ ی حزب الله، عامل این ترور اسرائیل است. اتهامی که مقاومت حق دارد به کسی بزند که حاج حسان بیش از بیست و پنج سال او را ذلیل کرده بود.
المنار در این گزارش، روایت ترور را (آن گونه که منابع امنیتی و جنایی احتمال بیشتری می دهند رخ داده باشد) روایت می کند:
نیمه شب سه شنبه، حاج حسان اللقیس با ماشین شخصی‏ اش در حال برگشتن به منزل خود بوده است. در بررسی صحنه‏ ی جنایت [که در پارکینگ مجتمع محل سکونت حاج حسان رخ داده] مشخص است که این مجتمع، با فاصله‏ ی یک باغ کوچک، به بلوار کمیل شمعون متصل است. و این باغ کوچک امکان نفوذ به مجتمع از بلوار را می‏دهد. کما اینکه دیوار و میله‏ های این باغ هم ارتفاع کمی دارد و پریدن از روی آن ساده است.
شهید حسان در حال ورود به مجتمع بوده تا ماشینش را در جای همیشگی پارک کند. منابع معتقدند در اینجا، طرفی که مسئولیت رصد حاج حسان را داشته به تیم ترور برای تحرک، علامت داده. تیم ترور هم –که تا این لحظه تعداد افرادش مشخص نشده- در اینجا شروع به حرکت می‏کند و از طریق همان باغ، از بلوار به سمت مجتمع و سپس خودروی فرمانده شهید می‏ روند.
در همان لحظه شهید در حال اتمام پارک کردن ماشینش بوده. تیم ترور، عمدا پشت ماشین قرار می‏گیرند تا حاج حسان آنها را نبیند و وقتی شهید می‏خواهد وسایلش را از صندلی کناری بردارد، تیم ترور به او نزدیک شده و با سلاحی که مجهز به صدا خفه کن بوده پنج گلوله به او شلیک می‏کنند. تیم ترور پوکه ‏های گلوله‏ ی 9 میلی متری را در صحنه‏ ی جنایت باقی گذاشتند که سپس در آنجا پیدا شد.
حاج حسان اللقیس شهید شد و تیم ترور هم از همانجا که آمده بود بازگشت.
دشمن تحرکات حاج حسان را با همه جزئیاتش رصد کرده و عمدا در صحنه‏ی جنایت آثاری (از قبیل پوکه‏ ی گلوله و ردپا) باقی گذاشت تا بدین ترتیب، اتهام را از خودش دور کند [چون اسرائیل  در ترورهایش چنین آثاری باقی نمی‏گذارد].

منبع :رجا نیوز

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • summarTraix
  • Angeldut
  • CesarPhync
  • WalterartiC
  • Terencemab
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group