نرم افزار مبدل نصب نیست.

مدیریت مجمع برای هاشمی سخت شده

گزارش مشکل
Loading the player...
صفار هرندی,هاشمی رفسنجانی,رنجبر,احمدی نژاد,حضور احمدی نژاد در مجمع,
7801

نمایش ویدئو در وب سایت شما

فضای مجمع تشخیص انصافاً خوب است. آقای هاشمی تجربه طولانی در ریاست و اداره کردن جلسه دارد. مخصوصاً تجربه ایشان در اداره کردن مجلس تجربه خاطره انگیزی برای ماست و نمی توان آن را فراموش کرد. به نظر من مدیریت کردن جلسات الان برای ایشان سخت تر از گذشته است. به هرحال بنیه ایشان تحلیل رفته و باید در سن 80 سالگی چنین جلسه ای را اداره کنند. از طرف دیگر کسانی که در مجمع هستند تمایلات و گرایشات مختلفی دارند و کار اداره جلسه یک مقدار از این جهت سخت می شود.

صفار هرندی همچنین گفت: اکثر کسانی که آنجا نشسته اند نگاه اولشان این است که حرفی بزنند که بر مصالح نظام منطق باشد. این جا افتاده که اگر گروه بزرگتری به یک مصلحتی رسیده اند، آقای هاشمی به عنوان رئیس جلسه نمی تواند جمع بندی آن ها را رد کنند و در نهایت نظری که استواری بیشتری دارد مورد قبول واقع می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آقای احمدی نژاد به عنوان عضو حقیقی مجمع چه تفاوتی با آقای احمدی نژاد رئیس جمهور دارد گفت: تعداد آمدن هایش بیشتر شده (خنده). طی هشت سالی که ایشان عضو حقوقی مجمع بود، شاید به همین اندازه ای که از زمان عضویت حقیقی در مجمع حضور پیدا می کند، در جلسات شرکت داشت. در جلسات اولیه ایشان خیلی فعال نبود و بیشتر می شنید اما اخیراً حرف هم می زند.

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group