نرم افزار مبدل نصب نیست.

جهان بدون ایران را تصور کن

گزارش مشکل
Loading the player...
اندیشمندان افرادسرشناس غربی از جهان بدون ایران میگویند. تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين MOSTAZAFIN.TV اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد
13761

نمایش ویدئو در وب سایت شما

اندیشمندان افرادسرشناس غربی از جهان بدون ایران میگویند.

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين MOSTAZAFIN.TV

 

کلید واژه

مستند

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #9 Guest 1394-12-10 16:19
به روش گاندی(مبارزه منفی) می شود بانک ها را اصلاح کرد. گاندی از مردم هند خواست کاملا آرام و مسالمت آمیز فقط از مصرف کالاهای استعمارگران و استثمارگران خودداری کنند. اگر مردم از تسهیلات بانک ها استفاده نکنند و فقط از وامهای قرض الحسنه استقبال کنند به راحتی بانکها اصلاح می شوند.

گاندی می‌گوید: من زندگى امام حسین علیه السلام، آن شهید بزرگ اسلام را به دقت خوانده‏ و توجه کافى به صفحات کربلا نموده‌ام و بر من روشن شده است که اگر هندوستان بخواهد یک کشور پیروز گردد، بایستى از سرمشق امام حسین پیروى کند.

امر به معروف و نهی از منکر مهمترین هدف امام حسین بود و در همین راه مظلومانه به شهادت رسیدند در این راستا حداقل کاری که می توان انجام داد به کار گیری روش گاندی در خصوص عمل به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر می باشد.

وظیفه مسئولین در آگاهی دادن به مردم سنگین است.مسئولین باید مثل علامه طهرانی و...عمل کنند:

علامه طهرانی:"سرچهارراه لبو بفروشید اما از بانک وام نگیرید"

سر چهارراه لبو بفروشید اما از بانک وام نگیرید
http://www.shia-news.com
آیت الله حائری شیرازی:ریشه فساد اقتصادی ایران،تحریم و سوء مدیریت نیست؛بلکه وجود بهره های بانکی بالا است.

آیت الله جوادی آملی:خودمان را فریب ندهیم؛مثل کسی که قلبش 80% از کار افتاده و با 20% درصد کار می کند هستیم.تعارف هم نکنیم،با 20% زنده ایم و 80% با ربا بسر می برند.

نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام جمعه شیراز:این ربایی که اکنون در بانک‌های ما وجود دارد توزیع و تولید را نابود می‌کند.
***
اگر تحت تاثیر جوّ زر و زور و تزویر قرار نگیریم با کمک معجزه خداوند متعال(قران) می توانیم با نخبگان اقتصادی ...(به قول شکسپیر اندیشمند غربی)که خود و مردم را فریب می دهند در واقع فریب شیطان را خورده اند مقابله کنیم و جهان را از شر استعمار و استثمار و فقر و جنگ و عقب ماندگی نجات دهیم.
http://ar-rafiee.mihanblog.com/post/998
نقل قول کردن
0 #8 Guest 1394-12-10 08:58
آیات 278 و 279 سوره بقره ترجمه آیت الله مشکینی:

"ای کسانی که ایمان آورده اید ، از خدا پروا کنید ، و آنچه از ربا ( اضافه بر سرمایه بر ذمّه دیگران ) باقی مانده رها کنید اگر ایمان دارید.

و اگر چنین نکردید ( و به رباخواری ادامه دادید ) پس یقین کنید به پیکاری از سوی خدا و فرستاده او ( که متوجه شما می شود ، و دولت حقّه یا جامعه انفجار یافته آن را از شما می گیرد ) و اگر توبه کردید سرمایه های شما از آن شماست ( و سودش را رد کنید ، که در این صورت ) نه ستم می کنید و نه ستم می بینید."


علامه طبا طبایی در تفسیر این آیات می فرماید‍: خداى سبحان در این آیات در امر ربا خوارى شدتى به کار برده که در باره هیچ یک از فروع دین این شدت را به کار نبرده است مگر یک مورد که سخت‏گیرى در آن نظیر سخت‏گیرى در امر ربا است، و آن این است که:" مسلمانان، دشمنان دین را بر خود حاکم سازند".

اگر مردم از تسهیلات بانک ها استفاده نکنند و فقط از وامهای قرض الحسنه استقبال کنند به راحتی بانکها اصلاح می شوند.بالاترین امر به معروف و نهی از منکر در این زمان تشویق و ترغیب مردم به این امر مهم است تا تقاضا فقط برای وام های قرض الحسنه وجود داشته باشد و بانک ها فقط در کارمزد و ارائه خدمات بهتر و ارزانتر با هم رقابت داشته باشند.

علامه طهرانی:"سرچهارراه لبو بفروشید اما از بانک وام نگیرید"
سر چهارراه لبو بفروشید اما از بانک وام نگیرید
http://www.shia-news.com
***
http://ar-rafiee.mihanblog.com/post/1008
نقل قول کردن
0 #7 Guest 1394-11-28 14:19
صحبت هایی از جنس حرف های آقای ابراهیم رزاقی که دیشب(26/11/94) در تلویزیون مطرح شد باعث شده نظام بانکی و اقتصادی کشور ما در یک دور باطل سر از این وضعیت عجیب رکود کنونی در آورد این قبیل صحبت ها باعث شده که دولت ها با خام فروشی و بودجه بیت المال ظاهراً از اشتغال و تولید حمایت کنند ولی به علت وجود سود بالای بانکی نهایتاً این پول ها(بیت المال) خیلی راحت و آسان و قانون مند سر از جیب سرمایه داران راحت طلب در می آورد که می خواهند بدون هیچ ریسک و زحمتی سود به جیب بزنند و نتیجه آن کاهش انگیزه برای کار و تولید و نهایتاً رکود است. حرص و طمع زیاد همه چیز را به هم ریخته(حتی طبیعت و آب و هوا و نزولات آسمانی را قدیم که برف و باران زیاد بود سود بانکی این همه زیاد نبود و همه کار می کردند) از قدیم گفته اند "از تو حرکت از خدا برکت" متاسفانه بانکها باعث شدند که انگیزه برای حرکت و کار بسیار کم باشد. در حال حاضر نه صاحبان سرمایه انگیزه برای کار دارند و نه خیل عظیم نیروهای بی کار و جوان.
تورم ،کاهش تولید و بیکاری معلول سود بانکی و... است، اگر در شرایط فعلی علی رغم سود بالای بانکی شاهد کاهش تورم هستیم علتش عدم پرداخت مطالبات مردم توسط دولت است نباید تحت تاثیری جوسازی ها و شیطنت ها ریشه اصلی مشکلات فراموش شود،بعضی ظاهراً وانمود می کنند که طرفدار فقرا،مستضعفین،کشاورزان و تولیدکنندگان هستند ولی در واقع و در عمل طرفدار نظام لیبرالی و سرمایه داری هستند به نام مخالف با دلالی ،سود بالای بانکی(مفت خواری وربا)را توجیه می کنند باید مثل انسان های بزرگ و با ایمان خیلی ساده و بی تکلف همیشه اصل مطلب را بیان کنیم:
آیت الله حائری شیرازی:ریشه فساد اقتصادی ایران،تحریم و سوء مدیریت نیست؛بلکه وجود بهره های بانکی بالا است.
آیت الله جوادی آملی:خودمان را فریب ندهیم؛مثل کسی که قلبش 80% از کار افتاده و با 20% درصد کار می کند هستیم.تعارف هم نکنیم،با 20% زنده ایم و 80% با ربا بسر می برند.
اگر تحت تاثیر جوّ زر و زور و تزویر قرار نگیریم با کمک معجزه خداوند متعال(قران) می توانیم با نخبگان اقتصادی ....که خود و مردم را فریب می دهند و فریب شیطان را خورده اند مقابله کنیم.
نقل قول کردن
0 #6 http://pharmpdf.com/ 1393-01-14 23:12
I'm not sure why but this website is loading very slow for me.
Is anyone else having this problem or is it a problem on my end?

I'll check back later on and see if the problem still exists

stratuers of this sites loades in 2.084 second
but theres image are big value



.
نقل قول کردن
+4 #5 عبدالرضا رفیعی 1392-11-21 20:17
چرا دولت بی سر وصدا سود اوراق مشارکت را 23 درصد اعلام کرده؟قطعاًتورم و گرانی را به دنبال خواهد داشت حتی حاضر نشدند توجیهات سفسطه و مغلطه گونه تکراری را بیان کنند. خواهشمند از این نوع مطالب باز هم در سایت قرار دهید،به گفته شکسپیر در حال حاضر ایران همین را کم دارد اگر ما به خوبی مدل اقتصادی اسلام را به ملت های مستضعف معرفی کنیم در جنگ نرم پیروز خواهیم شده و استعمار و استکبار جهانی را از درون شکست خواهیم داد.


گزیده ای از کلمات گهربار حضرت امام خامنه ای

مشکلات اروپائى‌ها مثل اتوبوسى است که زیر بهمن گیر کرده. سالها خود آنها بدون اینکه بدانند، مقدمات این مشکل را فراهم کردند. این فاصله‌هاى طبقاتى، این غلبه‌ى سازوکار ربا در مسائل مادى، این تقویت زورمندان مادى، این نفوذپذیرى از صهیونیستهاى پول‌پرست و مال‌پرست، آنها را دچار مشکلاتى کرده؛ این بهمنى است که روى سرشان افتاده. بنابراین مشکلات آنها با مشکلات ما خیلى متفاوت است. این هم یک واقعیت است.
ایشان در بخش دیگری از بیاناتشان به بیان اهمیت بانکداری اسلامی و مطرح کردن پول در جامعه به شکل اسلامی پرداختند وفرمودند: اگر کارگزاران دستگاه بانکی بتوانند این حقیقت را به معنای جامع آن درکشور پیاده کنند فتح عظیمی را موجب خواهند شد. در بانکداری اسلامی داد و ستد وتنظیم مبادلات پولی باید بر مبنای غیر ربا و قوانین و معاملات صحیح اسلامی صورت گیرد زیرا از خصوصیات بانکداری آن است که ظلم، استثمار، تبعیض و اختلاف طبقاتی درجامعه بوجود نمی آید.
سیستم بانکداری به این وضعی که الآن در ایران هست، این وضعْ وضع طاغوتی است. ربا در اسلام حرام است؛ در قرآن اعلام به حرمت شده است: کسی که ربا بخورد،ربا بگیرد ـ در اسلام، در قرآن گفته شده است که جنگ با خدا می‏کند! این سیستم باید متحول بشود. سیستم بانکی باید عوض بشود. و ما امیدواریم که با همت همۀ کارمندان و کارگران اینطور مسائل حل بشود. اگر این مسائل حل نشود، فرهنگ ما همان فرهنگ باشد، وزارتخانه‏های ما همان وزارتخانه‏ها باشد، افراد وزارتخانه‏ها باز همان باشد، ادارات ما باز همان ادارات باشد، و مردم ما باز همان افکار را داشته باشند که در زمان طاغوت داشتند، من خوف این را دارم که شکستی به ما وارد بشود که دیگر جبران نتوانیم بکنیم. باید همه با هم، همه مکلفیم ـ تکلیفْ تکلیف خدایی است ـ همه مکلفیم که اسلام و کشور را نجات بدهیم.
منبع: دفتر حفظ و نشر آثار آِت الله عظمی خامنه ای
منبع:http://reba.ir
****
یادداشتی از آیت‌الله حائری شیرازی درباره‌ی چرایی عدم ورود حوزه به مباحث فقه حکومتی

امام راحل رضوان‌الله‌تعالی‌علیه وقتی ناچار شدند برای حفظ بانک‌ها، قانون بانکداری بدون ربا را تأیید کنند، به مسؤلین بانک توصیه کردند که راه نجاتی برای گریز از کار کردن پول پیدا کنید. عبارت امام رضوان‌الله‌تعالی‌علیه این است: کاری کنید پول کار نکند، در اسلام پول کار نمی‌کند. امام راحل رضوان‌الله‌تعالی‌علیه کار بالینی در مسائل اقتصادی کرده بود که به قانون بانکداری بدون ربا بسنده نکرد. اگر برای حفظ مردم از تشتت و حفظ بانک‌ها از ورشکستگی قانون بانکداری را پذیرفت، اما وصیت کرد که در این‌جا درجا نزنید و بالاتر بروید تا از کار کردن پول به راه نجاتی برسید. آفرین بر این همه جامعیت؛ هم حفظ بانک‌ها و هم حفظ اسلام. اعتدال یعنی همین که برای حفظ بانک‌ها اسلامیت قربانی نشود و برای رسیدن به اسلامیت حرکت تندی نشود که موجب فروپاشی بانک‌ها باشد و از راه اقتصاد لطمه به نظام پیش بیاید. فقه حکومتی یعنی همین.

حوزه باید کار بالینی دخالت در تبلیغ و ارشاد و مبارزه را جزء رسالت حتمیه‌ی خود بداند. طلاب از همان ابتدا که درس می‌خوانند، پا‌به‌پای آن تجربه‌ی تعلیم و تربیت و رهبری را در برنامه‌ی خود داشته باشند. به درد مردم آشنا باشند. پابه‌پای مردم در مبارزه و منازعات بین حق و باطل حضور پیدا کنند.
منبع:http://haerishirazi.ir/shownews.asp?id=707
نقل قول کردن
+1 #4 رفیعی 1392-09-21 18:52
ایران بر پا دارنده دین و وجود خداست،امیدوارم بزودی به مدل اقتصادی دست پیدا کنه که قابل عرضه به دنیا باشد فکر می کنم در حال حاضر این را کم داره ،اگر ایران از بین بره نخست جهان در معرض بلعیدن توسط نخبگان اقتصادی کثیف و فاسد قرار می گیره این نخبگان در پی بدهکار کردن همه مردم جهان از طریق وام های غیرقابل پرداخت هستند.
(شکپپیر استاد دانشگاه و اقتصاددان)http://mostazafin.tv

مدل اقتصادی اسلام و قران اقتصاد بدون ربا(بدون استعمار و استثمار)است،ما باید این مدل را به دنیا معرفی کنیم رمز موفقیت ما در معرفی این مدل به جهان است دنیا تشنه مدل اقتصادی اسلام است،مخالفان این مدل در واقع با خدا و رسولش مخالفند(279سوره بقره) و جنگ آینده جنگ خدا پرستان با دنیا پرستان خدا بود.
آخرین سفارش پیامبر اکرم(ص) در عرفات در حرمت ربا
و بنابر قول مشهور میان محدثان، پیامبر در عرفات در آخرین حج خود سخنان تاریخی خود را در اجتماعی عظیم و با شکوه حجاج چنین بیان داشت: ... ای مردم سخنان مرا بشنوید! شاید دیگر شما را در این نقطه ملاقات نکنم. شما به زودی به سوی خدا باز می‎گردید. در آن جهان به اعمال نیک و بد شما رسیدگی می‎شود. من به شما توصیه می‎کنم هر کس امانتی نزد اوست باید به صاحبش برگرداند. هان ای مردم بدانید ربا در آئین اسلام اکیداً حرام است. از پیروی شیطان بپرهیزید. به شما سفارش می‎کنم که به زنان نیکی کنید زیرا آنان امانت‎های الهی در دست شما هستند، و با قوانین الهی بر شما حلال شده‎اند.

امروز ملتها تشنه عدالتند و رمز موفقت علاوه بر ارائه مدل اقتصادی اسلام پایداری و ایستادگی و ذلت ناپذیری است و در همین راستا بهترین راهکار معرفی عدالت امام علی علیه السلام و مظلومیت علی و فرزندان علی به جهانیان می باشد،امروز ملتها تشنه عدالت و لبیک گفتن به امام حسین علیه السلام هستند امروز نیز همچون دهم محرم سال 61 هجری فریاد هل من ناصر ینصرونی امام حسین علیه السلام بگوش می رسد و ملتها آماده قیام و لبیک گویی هستند امروز ملت ها آمادگی دارند علیه ظالمین و مستکبرین قیام کنند و بساط ظلم و فقر و تبعیض را برچینند بزودی شور و شعور حسینی تمام دنیا را فرا می گیرد،ما وظیفه داریم با تکنیک ها و امکانات جدید پیام ظلم ستیزی،سازش ناپذیری و هیهات منا الذله امام حسین علیه السلام و مدل اقتصادی اسلام (اقتصاد بدون ربا،بدون استعمار و استثمار) را به جهانیان معرفی کنیم.
نقل قول کردن
+3 #3 مهران313 1392-09-04 19:58
در سایت آپارات بازنشر داده شد
http://www.aparat.com/v/sENe6
نقل قول کردن
+4 #2 ناشناس 1392-09-01 15:37
زیبا بود وجالب
نقل قول کردن
+4 #1 رفیعی 1392-08-30 15:35
با سلام و احترام و تشکر ان شاءالله خدای بزرگ یار و نگهدارتان باشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group