نرم افزار مبدل نصب نیست.
مصاحبه اختصاصی با ایمان گودرزی کارگردان مستند 444روز

از توافقنامه الجزایر تا برجام

گزارش مشکل
Loading the player...
از توافقنامه الجزایر تا برجام/ مصاحبه اختصاصی با ایمان گودرزی کارگردان مستند 444روز برجام,توافقنامه الجزایر,برجام,مصلحت اندیشی,مذاکره,مذاکره با آمریکا,آمریکا,گروگان گیری,تقریبا هیچ,بدعهدی,عهدشکنی,نقض عهد,روحانی,هاشمی,ولایتی
8641

نمایش ویدئو در وب سایت شما

از توافقنامه الجزایر تا برجام
مصاحبه اختصاصی با ایمان گودرزی کارگردان مستند 444روز 
بنویسید: شکست آمریکا؛ بخوانید: تسلیم ایران!
قدری که گرد و خاک قرائت بیانیه‌ی پایانی و انتشار توافق وین، و کمی بعدتر تصویب خارج از عرفِ آن در مجلس، فرو نشست، به سراغ نویسنده و کارگردان مستند «۴۴۴ روز» رفتیم تا بخش‌هایی از مشابهت‌های تاریخی تصویب «یک فوریت توافق با آمریکا» در مجلس اول با تصویبِ «۲۰ دقیقه‌ایِ برجام» در مجلس نهم را برایمان بازگوکند.
امروز که سر و صداها کاملا خوابیده و از فضای احساسی کاملا فاصله گرفته‌ایم، وقت آن است که عیار خیلی از ادعاها را محک بزنیم؛ نه فقط ادعاهای وزیر امور خارجه و رئیس جمهور و مجموعه‌ی دولت؛ بلکه ادعاهای ظاهرالصلاح‌های یقه‌سفیدی که در لباس خیرخواهی و مصلحت‌اندیشی و در قامت اصول‌گرایی و حزب‌الله‌گری، زمینه را برای تحقق این فاجعه تاریخی رقم زدند. اگر از قرارداد الجزایر در دهه اول انقلاب عبرت نگرفتیم و در دهه چهارم، مبتلا به مصیبتی بسیار بزرگتر از آن شدیم، امروز اگر از برجام و الجزایر درس نگیریم ...
۲۰ دی ۹۴، بعد از چندبار تنظیم قرار و به تعویق افتادنش، بالاخره میزبان ایمان گودرزی شدیم، با مختصری تاخیر (حدود ۲ ساعت!).
قدری از مستضعفین تی‌وی پرسیدند و گفتیم؛ و بعد توضیح دادیم که «آماده‌خوری»، لزوما هم کار بدی نیست و ما امروز، دقیقا برای همین میزبان شماییم؛ به عنوان کسی که ساعت‌ها و روزهای زیادی را به تحقیق و مباحثه و مصاحبه درباره ماجرای تسخیر لانه‌ی جاسوسی  و داستان گروگان‌گیری و بعدتر مبادله‌ی گروگان‌ها و قرارداد الجزایر، گذرانده و دو مستند ارزشمند را نویسندگی و کارگردانی کرده، از شما می‌خواهیم مختصرا آنچه گذشته را (به روایت خودتان که مستند به حجم وسیعی تحقیق و پژوهش است) برای مخاطبان ما شرح دهید؛ که فروتنانه پذیرفتند و به دقت ماجرا را تبیین کردند.
-------------------------------
شباهت دو ماجرا آنقدر زیاد است که در خلال توضیحات ایشان، گاهی فراموش می‌کنم که در حال مرور توافق الجزایریم، نه وین!
همان خطوط قرمز، همان پنهان‌کاری تیم مذاکره، همان ادعاهای پیروزی، همان نقش مجلس، همان ضرر و زیان بسیار برای کشور، همان داده‌های بسیار و ستانده‌های «تقریبا هیچ» و همان و همان ... ؛ همه چیز دقیقا تکرار شده و ما کاملا غافل بودیم.
 
فشرده‌ی این بحث نسبتا مفصل -طوری که حوصله‌ی مخاطبِ کم‌حوصله در مجازآباد را سر نبرد- را در ویدئوی حاضر تقدیم‌تان می‌کنیم، باشد که عبرت بگیریم.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 سعید1 1395-05-29 21:29
دوست عزیز زمان گروگان گیری کارتر رئیس جمهور بود نه ریگان
https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%81%D9%87%D8%B1%D8%B3%D8%AA_%D8%B1%D8%A4%D8%B3%D8%A7%DB%8C_%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1_%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA_%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%AF%D9%87_%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group