نرم افزار مبدل نصب نیست.

فریادهای حاج احمد متوسلیان از دست منافقین داخلی ، سال 1359 مسجد جامع پاوه

گزارش مشکل
Loading the player...
در ماجرای قائله کردستان و درگیری منافقین و جدائی طلبان حزب کموله علیه کشورمان و بویژه علیه مردم و نیروهای سپاه، حاج احمد متوسلیان سال 1395 در مسجد جامع پاوه کردستان درباره وضعیت سپاه کردستان و و نفوذ و ضربه زدن منافقین داخلی سخنرانی کرده و با مردم در این باره صحبت می‌کند. بخشی از فیلم ایستاده در غبار را ببینید که با صدای خود حاج احمد این سخنرانی را بازسازی تصویری کرده است. در فیلم ایستاده در غبار که قسمت هایی از زندگی سردار حاج احمد متوسلیان را به تصویر کشیده است از نوار صوتی و صدای اصلی خود حاج احمد استفاده شده و صدای سخنرانی ها و صحبت های ایشان واقعی و اصلی است! حاج احمد متوسلیان,متوسلیان,منافقین,قائله کردستان,کردستان,پاوه,ایستاده در غبار,سپاه کردستان,نفوذ,دیپلماتهای ایرانی
8891

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

در ماجرای قائله کردستان و درگیری منافقین و جدائی طلبان حزب کموله علیه کشورمان و بویژه علیه مردم و نیروهای سپاه،  حاج احمد متوسلیان سال 1395 در مسجد جامع پاوه کردستان درباره وضعیت سپاه کردستان و و نفوذ و ضربه زدن منافقین داخلی سخنرانی کرده و با مردم در این باره صحبت می‌کند.
بخشی از فیلم ایستاده در غبار را ببینید که با صدای خود حاج احمد این سخنرانی را بازسازی تصویری کرده است.
در فیلم ایستاده در غبار که قسمت هایی از زندگی سردار حاج احمد متوسلیان را به تصویر کشیده است از نوار صوتی و صدای اصلی خود حاج احمد استفاده شده و صدای سخنرانی ها و صحبت های ایشان واقعی و اصلی است!

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
  • Charlessjuisy
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group