نرم افزار مبدل نصب نیست.

عباسی: آقایان! صنعت موشکی صاحب دارد! خواب آشفته برایش نبینید...

گزارش مشکل
Loading the player...
گزیده سخنرانی پرشور استاد حسن عباسی در دانشگاه مازندران(بابلسر) با موضوع مهندسی سیاسی و دار و دسته نیویورکی ها | بیست اردیبهشت نود و پنج | شماره دو (2) استاد عباسی: همانطور که در سوریه میجنگیم، در داخل هم خواهیم جنگید... - آقایان دولت! صنعت موشکی صاحب دارد! مثل انرژی اتمی نیست که یتیم باشد... - برای تولید موشکها کاملا بومی و خودکفا هستیم حتی به یک پیش هم از خارج مرزها احتیاج نداریم. - آقایان بجای اینکه شکایت کنید، راه صحیحش این است که گوش کنید و اصلاح کنید! - اگر فکر میکنید با کشاندن من به دادگاه سکوت میکنم، من پلاکم گردنم است و سر قضیه ربا، بانکها اعلام کردند که میکشیمت! پلاکم را انداختم گردنم. - بسیاری از آنهایی که در سوریه میجنگند دست پروده ما هستند؛ همان مدل جنگیدنها را ما داخل به شکل فکری و فرهنگی انجام میدهیم. مارا از کشته شدن و دادگاه و ... نترسانید! - ربا را از این دولت برچینید و وزیر ربوی را از مسئولیت ها عزل کنید! - به بیگانه امید نبندید تا بزرگان فقهی و تفسیری و کلامی و حکمی، تذکر قائده‌ی نفی سبیل ندهند در کلمه «دیوث سیاسی» !! دارودسته نیویورکی,حسن عباسی,عباسی,دکترعباسی,جنگ نرم,موشکی,صنعت موشکی,بانکداری ربوی,دیوث سیاسی
11856

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

گزیده سخنرانی پرشور استاد حسن عباسی در دانشگاه مازندران(بابلسر) با موضوع مهندسی سیاسی و دار و دسته نیویورکی ها | بیست اردیبهشت نود و پنج | شماره دو (2) استاد عباسی: همانطور که در سوریه میجنگیم، در داخل هم خواهیم جنگید...

- آقایان دولت! صنعت موشکی صاحب دارد! مثل انرژی اتمی نیست که یتیم باشد...

- برای تولید موشکها کاملا بومی و خودکفا هستیم حتی به یک پیش هم از خارج مرزها احتیاج نداریم.

- تا وقتی که ایران را هم مثل عراق و سوریه نکرده اند قدر امنیت را نمی دانید! ما که از لحاظ هواپیمای جنگنده برتری نداریم، چرا میخواهید برتری موشکی را هم نابود کنید!

- آقایان بجای اینکه شکایت کنید، راه صحیحش این است که گوش کنید و اصلاح کنید!

- اگر فکر میکنید با کشاندن من به دادگاه سکوت میکنم، من پلاکم گردنم است و سر قضیه ربا، بانکها اعلام کردند که میکشیمت! پلاکم را انداختم گردنم.

- بسیاری از آنهایی که در سوریه میجنگند دست پروده ما هستند؛ همان مدل جنگیدنها را ما داخل به شکل فکری و فرهنگی انجام میدهیم. مارا از کشته شدن و دادگاه و ... نترسانید!

- ربا را از این دولت برچینید و وزیر ربوی را از مسئولیت ها عزل کنید!

- به بیگانه امید نبندید تا بزرگان فقهی و تفسیری و کلامی و حکمی، تذکر قائده‌ی نفی سبیل ندهند در کلمه «دیوث سیاسی»  !!

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
  • Doctorpap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group