نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند «تسخیر جمهوری» هشتمین قسمت از مجموعه «عبور از بن بست» ثریا

گزارش مشکل
Loading the player...
مستند «تسخیر جمهوری» هشتمین قسمت از مجموعه «عبور از بن بست» کاری از برنامه ثریا در اين مستند با بررسي ميداني نقش برندينگ در تصاحب بازار بررسي شده است و در رفته رفته علامت سوال در مقابل غفلت هاي خطرناک مسولان اين حوزه در ذهن نقش مي بندد. خيابان جمهوري تهران به عنوان قلب بازار لوازم خانگي ايران مملو شده از برندهاي خارجي و همچنون سربازان خاموش جنگ اقتصادي اين خيابان را تسخير نموده اند و اين است داستان «تسخير جمهوري». در اين مستند راوي جهت خريد لوازم خانگي به بازار مي رود و رفته رفته متوجه واقعيتي تلخ مي شود. او در ادامه تلاش مي کند تا از دلايل ايجاد کننده اين بازار آشفته رمز گشايي کند. وي با بررسي ميداني به سراغ مردم و کارشناسان مي رود و هم چنين سعي مي کند سوالاتش را از متوليان تبلغات در کشور جويا شود. مستند تسخیر جمهوری,تسخیر جمهوری,برند,واردات کالا,تولید داخل,تولید ملی,لوازم خانگی,glx,ورشکسته,ثریا,برنامه ثریا,بازار,تبلیغات
6631

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

مستند «تسخیر جمهوری» هشتمین قسمت از مجموعه «عبور از بن بست» کاری از برنامه ثریا

در اين مستند با بررسي ميداني نقش برندينگ در تصاحب بازار بررسي شده است و در رفته رفته علامت سوال در مقابل غفلت هاي خطرناک مسولان اين حوزه در ذهن نقش مي بندد.

خيابان جمهوري تهران به عنوان قلب بازار لوازم خانگي ايران مملو شده از برندهاي خارجي و همچنون سربازان خاموش جنگ اقتصادي اين خيابان را تسخير نموده اند و اين است داستان «تسخير جمهوري». در اين مستند راوي جهت خريد لوازم خانگي به بازار مي رود و رفته رفته متوجه واقعيتي تلخ مي شود. او در ادامه تلاش مي کند تا از دلايل ايجاد کننده اين بازار آشفته رمز گشايي کند. وي با بررسي ميداني به سراغ مردم و کارشناسان مي رود و هم چنين سعي مي کند سوالاتش را از متوليان تبلغات در کشور جويا شود.

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group