نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند «خاچیک های شکسته»

گزارش مشکل
Loading the player...
مستند «خاچیک های شکسته» به موضوع فتنه تکفیری ها در سوریه و حملات آنها علیه پیروان همه ادیان الهی اختصاص دارد. سوریه این روزها و سال ها درگیر فتنه ای تمام عیار شده، فتنه ای که محور مقاومت را هدف قرار داده و می کوشد نماد ایستادگی در برابر تجاوزات رژیم نامشروع اسرائیل را مورد حمله قرار دهد. امروز همه مردم سوریه، شیعه و سنی، مسیحی و ارمنی و هر کس که در این کشور و زیر حاکمیت سوریه زندگی می کند مورد حملات تکفیری ها به عنوان مزدوران استکبار جهانی قرار دارد. ارامنه و مسیحیان ارتدوکس از جمله این افراد هستد، آنها از جمله افرادی به شمار می روند که از ابتدای شکل گیری مسیحیت در این سرزمین زندگی می کرده اند. مستند,خاچیکهای شکسته,خاچیک,صلیب,مسیحیت,تکفیری,مسیحیان,سوریه,جنگ,داعش,النصره
6873

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

مستند «خاچیک های شکسته» به موضوع فتنه تکفیری ها در سوریه و حملات آنها علیه پیروان همه ادیان الهی اختصاص دارد.
سوریه این روزها و سال ها درگیر فتنه ای تمام عیار شده، فتنه ای که محور مقاومت را هدف قرار داده و می کوشد نماد ایستادگی در برابر تجاوزات رژیم نامشروع اسرائیل را مورد حمله قرار دهد.
امروز همه مردم سوریه، شیعه و سنی، مسیحی و ارمنی و هر کس که در این کشور و زیر حاکمیت سوریه زندگی می کند مورد حملات تکفیری ها به عنوان مزدوران استکبار جهانی قرار دارد.
ارامنه و مسیحیان ارتدوکس از جمله این افراد هستد، آنها از جمله افرادی به شمار می روند که از ابتدای شکل گیری مسیحیت در این سرزمین زندگی می کرده اند.

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group