نرم افزار مبدل نصب نیست.

اشک تمساح سران اتحادیه اروپا و حل مشکل نیروی کار با آوارگان سوری

گزارش مشکل
Loading the player...
اشک تمساح سران اتحادیه اروپا و حل مشکل نیروی کار با آوارگان سوری بحران پناهجویان در اروپا به یکی از اخبار داغ این روزها تبدیل شده است. میلیون‌ها آواره در حالی به سوی اروپا روانه می‌شوند که برخی از کشورهای این قاره آن‌ها را می‌پذیرند و بعضی دیگر آن‌ها را پس می‌زنند. این مسئله برای همه جای سوال است... با اندکی تامل و با توجه کردن به اینکه همین کشورهای اروپایی با حمایت از تروریسم و تغذیه همه جانبه تروریست ها باعث ایجاد بحران در منطقه غرب آسیا و بخصوص سوریه و عراق شده اند و نمیتوان باور کرد و پذیرفت این اشک تمساح که میریزند از روی انسان دوستی و دلسوزی است! #بحران_پیری_اروپا #نیروی_کار بحران پیری,پیری جمعیت,پناهجویان,مهاجران,نیروی کار,آواره,آلمان,مجارستان,اروپا,انسان دوستی,اشک تمساح
6013

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

بحران پناهجویان در اروپا به یکی از اخبار داغ این روزها تبدیل شده است. میلیون‌ها آواره در حالی به سوی اروپا روانه می‌شوند که برخی از کشورهای این قاره آن‌ها را می‌پذیرند و بعضی دیگر آن‌ها را پس می‌زنند. این مسئله برای همه جای سوال است...

با اندکی تامل و با توجه کردن به اینکه همین کشورهای اروپایی با حمایت از تروریسم و تغذیه همه جانبه تروریست ها باعث ایجاد بحران در منطقه غرب آسیا و بخصوص سوریه و عراق شده اند و نمیتوان باور کرد و پذیرفت این اشک تمساح که میریزند از روی انسان دوستی و دلسوزی است!

#بحران_پیری_اروپا

#نیروی_کار

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 مسعود2412 1394-06-27 15:59
سلام - برای نشر بهتر آثارتون در فضای مجازی چندین گروه تلگرام راه اندازی کنید و کلیپ ها رو در اونها بگذارید، اعضای گروه خودشون به نشر کلیپ ها کمک میکنند، اینطوری بهتر دیده میشین. اجرتون با مهدی (عج)

پاسخ مدیر:

باسلام و احترام.
در شبکه اجتماعی تلگرام ربات مستضعفین تی وی فعال و در حال انتشار مطالب سایت است. با عضویت در رباط مطالب سایت بصورت خودکار برای اعضا فرستاده میشود.
mostazafintvbot
موفق باشید.
یاعلی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group