نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند شور و شعور حسینی

گزارش مشکل
Loading the player...
مستند شور و شعور حسینی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر
5867

نمایش ویدئو در وب سایت شما

در سالهای اخیر بدعت ها و آسیب هایی به مقوله مداحی وارد شده است که یکی از دلایل رشد و نمو این آسیبها عدم عمل به فریضه واجب امر به معروف از جانب مستمعین می باشد. در این مستند به این موضوع پرداخته شده است. دیدن این کلیپ را به همه دوستان توصیه می کنم.

 

 

ارسال شده توسط  کاربر:   م شحنه (mohammad5593)

کلید واژه

مداحی

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+1 #2 علیرضا64 1393-08-29 18:04
کلیپ خوب و تاثیرگذاریست. "لطفا نگران شوید" هم نام بدی نمی تواند باشد وقتی آدم عوعوکردن یک به ظاهر شیعه را می بیند. دوست عزیزی که انتقاد می کنی صمیمانه عرض می کنم چشم هایمان را باید به روی حقایق باز کنیم ، من از این می ترسم که یه جریانی شبیه وهابی گری در اسلام، این بار از دامان شیعه پا بگیرد، جریانی افراطی که فردا بگوید هرکس عرعر نکند برای امام حسین! نعوذ بالله مشرک است! اینقدر طرفداری یکجانبه و بی ارزش نکنیم، حالا ما از مرکز کشور دوریم شما که دارید مراسمات امثال ... ها را از نزدیک می بینید و حقایق را می دانید چرا خود چنین کلیپ یا کلیپ های موثری نمی سازید؟"لطفا نگران باشید!".
نقل قول کردن
-1 #1 h.y 357 1393-08-22 07:41
سلام
نمیدونم همینطور که این نماهنگ رو نشون دادید حرف من هم نشون داده میشود یا نه.
ببینید در اینکه ایراداتی متاسفانه در مداحی وجود دارد هیچ حرف و حدیثی نداریم.
اما نوع تحلیل و خوراک تحلیلی که شما به مستمع میدهید هم مهم است.
در این مستند کوتاه شما آمدید گفتید مداحی خوب مثل نسیمی جان فزا . . . خوب بسیار خوب است اما شما فکر میکنید صد بار میشه هر جا رفتیم این رو بخونیم؟ اتفاقا مشکل مداحان سنتی ما این شده که شعر و سبک تکراری میخونند.شما نو آوری در سخنان رهبری در موضوع مداحی و پیگیر شدید؟
نمونه مداحی غلط رو چشماهای قشنگ عباس . . معرفی کردید.خود حضرت آقا فرمودند خشک به مسائل مداحی نگاه کنید شعر حضرت عباس رو از حماسه و شجاعتش بگید ولی در ادامه حضرت آقا فرمرمودند حالا شاعری از شجاعت و حماسه گفته از چشم و زیبایی او هم میگوید این اشکالی ندارد.سخنان آقا را انصافا خوانده اید؟
موضوع بعد شما از نمونه انحرافات مداحی رو در تصاویر برهنه شدن و ایجاد رعب و وحشت نشان دادید. من در مورد رعب و وحشت و سبک سینه زنی مثل شما معترضم ولی انصافا حضرت آقا مگر همین محرم امسال در استفتائات آقای فلاح زاده نزدند که برهنه شدن اشکالی ندارد اگر روبروی نامحرم نباشد و و و ولی در هر صورت توصیه ایشان این است که این کار را نکنید .حکم فقهی جواز رو داده ولی توصیه حضرت آقا این نیست.خوب توصیه هست.یعنی بهتر است.ما خودمان در هیئتمان چنین مسائلی نداریم ولی دیده ایم که سریع بعضی ها موضع وهن به نظرات فقهی که خود رهبری گفتند رو میگیرند..ولی برخورد گزینشی اشتباه است.
الان بیشتر هیئات مذهبی هفتگی ما از سبک های جدید استفاده میکنند شما بیاید این سبک جدید رو تمیز بدید برا مردم.نه اینکه گزینشی صحبت آقا رو انتخاب کنید و شروع کنید به خوراک فکری دادن.
پس شما تفسیر به رای نکنید و 4 تا مداح رو بیارید تو فضای مجازی نشون بدید که 700 بار هم حدودا این فیلم ازش مردم بازید کردند.خوراک فکری سالم رو بدید.
ما امسال محرم بیشتر نماهنگ های هیئتمان را از شما گرفتیم خیلی هم خوب .ولی انتظار داریم با سخنان رهبری گزینشی برخورد نشه و مستضعفین برای ما بچه های بسیج و هیئت همان مستضعفینی باشد که حداقل با چند تا کارشناس خبره در این مباحث صحبت میکند.بماند.


پاسخ مدیر:
باسلام. ضمن تشکر از جنابعالی بخاطر ثبت دیدگاهتان و لطفی که به سایت خودتون نشون دادید، این کلیپ توسط کاربران ارسال شده و مستضعفین تی وی هم با ذکر نام کاربر آنرا در بخش کاربران منتشر کرده است.
ضمن اینکه یک نمونه مداحی بعنوان مثال مداحی خوب و یک نمونه مداحی بعنوان مثال مداحی نادرست در کلیپ نشون داده میشه، اما منکر وجود دیگر مداحی های خوب یا دیگر مداحی های بد نیست!
نمونه های مختلفی برای هر دوگروه وجود داره که مجال ذکر همه موارد مسلما وجود نداشته.
البته بخاطر کوتاه کردن کلام و ذکر مختصریاز متن مداحی، قسمتاندکی از اونها خوانده شده یا پخش میشه که ممکنه به این خاطر ذهن مخاطب بدرستی منظور گوینده رو دریافت نکنه! از این نظر انتقاد شما وارد و بجاست.
با تشکر مجدد.
موفق باشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Ambroseaunwib
  • Jeremymeple
  • Glenntikren
  • DennisseVog
  • Justinlovaw
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group