نرم افزار مبدل نصب نیست.

سید احمد خاتمی:عربستان تمام مشکل جهان اسلام است

گزارش مشکل
Loading the player...
آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران به دو رویداد مربوط به عربستان سعودی اشاره کرد و افزود: یکی از این رویدادها، صدور حکم اعدام آیت الله شیخ «نمر باقر نمر» است. وی ادامه داد: جرم او این است که می گویند چرا از انقلابیون بحرین حمایت کردید؟ چرا می گویید ولایت فقیه؟ چرا می گویید شیعه حق حیات در عربستان دارد؟ خطیب جمعه تهران با ظالمانه و جائرانه خواندن این حکم تصریح کرد: مقامات حقوق بشری که از حکم اعدام آدم کش ها در نظام جمهوری اسلامی انتقاد می کنند، چرا در برابر این حکم اعتراض نکردند؟ این است معنای حقوق بشری که دنبال می کنند؟ خاتمی خطاب به دولت عربستان هشدار داد: به دولت عربستان می گویم این لقمه، لقمه ساده ای نیست؛ اعدام این روحانی عواقب سختی دارد و هزینه سنگینی را خواهید پرداخت. خطیب جمعه تهران همچنین رویداد دوم را مربوط به «اظهارات سخیف و نادرست وزیر خارجه عربستان» دانست و افزود: وزیر عربستانی گفته که ایران بخشی از مشکل است، نه راه حل!عجیب است، پیش می گیرند که پس نیفتند. خاتمی ادامه داد: کیست که نداند گروهک داعش را دلارهای نفتی شما تولید کرد؟ کیست که نداند هر تروری در جهان اسلام روی می دهد با دلارهای نفتی شماست، کیست که نداند از خزانه قارونی تان مسلمانان مظلوم به خاک و خون کشیده می شوند. وی تاکید کرد: اگر می خواهید حقیقت را بدانید این است که شما نه تنها بخشی از مشکل که تمام مشکل هستید. امام جمعه موقت تهران با بیان این که «البته عصبانیت شما را هم کاملا درک می کنیم»،توضیح داد: میلیاردها دلار خرج کردید تا دولت سوریه را سرنگون کنید اما ناکام ماندید، میلیون ها دلار در عراق خرج کردید که به هدفتان برسید اما نرسیدید، بیچاره و عقده ای هستید و عقده تان را به این ترتیب با فحش به ایران، دنبال می کنید. منبع:ایسکا نیوز
5105

نمایش ویدئو در وب سایت شما

آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران به دو رویداد مربوط به عربستان سعودی اشاره کرد و افزود: یکی از این رویدادها، صدور حکم اعدام آیت الله شیخ «نمر باقر نمر» است.

وی ادامه داد: جرم او این است که می گویند چرا از انقلابیون بحرین حمایت کردید؟ چرا می گویید ولایت فقیه؟ چرا می گویید شیعه حق حیات در عربستان دارد؟

خطیب جمعه تهران با ظالمانه و جائرانه خواندن این حکم تصریح کرد: مقامات حقوق بشری که از حکم اعدام آدم کش ها در نظام جمهوری اسلامی انتقاد می کنند، چرا در برابر این حکم اعتراض نکردند؟ این است معنای حقوق بشری که دنبال می کنند؟

خاتمی خطاب به دولت عربستان هشدار داد: به دولت عربستان می گویم این لقمه، لقمه ساده ای نیست؛ اعدام این روحانی عواقب سختی دارد و هزینه سنگینی را خواهید پرداخت.

خطیب جمعه تهران همچنین رویداد دوم را مربوط به «اظهارات سخیف و نادرست وزیر خارجه عربستان» دانست و افزود: وزیر عربستانی گفته که ایران بخشی از مشکل است، نه راه حل!عجیب است، پیش می گیرند که پس نیفتند.

خاتمی ادامه داد: کیست که نداند گروهک داعش را دلارهای نفتی شما تولید کرد؟ کیست که نداند هر تروری در جهان اسلام روی می دهد با دلارهای نفتی شماست، کیست که نداند از خزانه قارونی تان مسلمانان مظلوم به خاک و خون کشیده می شوند.

وی تاکید کرد: اگر می خواهید حقیقت را بدانید این است که شما نه تنها بخشی از مشکل که تمام مشکل هستید.

امام جمعه موقت تهران با بیان این که «البته عصبانیت شما را هم کاملا درک می کنیم»،توضیح داد: میلیاردها دلار خرج کردید تا دولت سوریه را سرنگون کنید اما ناکام ماندید، میلیون ها دلار در عراق خرج کردید که به هدفتان برسید اما نرسیدید، بیچاره و عقده ای هستید و عقده تان را به این ترتیب با فحش به ایران، دنبال می کنید.

منبع:ایسکا نیوز

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
  • Doctorpap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group