نرم افزار مبدل نصب نیست.

زاویه ای دیگر از بستری شدن امام خامنه ای

گزارش مشکل
Loading the player...
امام خامنه ای,بستری,عمل جراحی,بیمارستان,عمل رهبر,یادت از رهبر,یکی درمیان همه رهبر انقلاب اسلامی صبح روز دوشنبه، هفدهم شهریور ماه در یکی از بیمارستانهای دولتی تهران، تحت عمل جراحی قرار گرفتند و پس از طی یک هفته بستری بیمارستان را با سلامتی کامل ترک کردند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در گزارش خبری «یکی در میان همه» از زاویه‌ی دیگری به دوران بستری رهبر انقلاب در بیمارستان می‌پردازد. در این گزارش، تصاویری از عیادت اهالی فرهنگ و هنر از رهبر انقلاب و روایتی از گفت‌وگوی پزشک جراح رهبر انقلاب با ایشان پیش از انجام جراحی، برای اولین بار منتشر شده است.
6548

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

رهبر انقلاب اسلامی صبح روز دوشنبه، هفدهم شهریور ماه در یکی از بیمارستانهای دولتی تهران، تحت عمل جراحی قرار گرفتند و پس از طی یک هفته بستری بیمارستان را با سلامتی کامل ترک کردند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در گزارش خبری «یکی در میان همه» از زاویه‌ی دیگری به دوران بستری رهبر انقلاب در بیمارستان می‌پردازد.
در این گزارش، تصاویری از عیادت اهالی فرهنگ و هنر از رهبر انقلاب و روایتی از گفت‌وگوی پزشک جراح رهبر انقلاب با ایشان پیش از انجام جراحی، برای اولین بار منتشر شده است.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • spavtobig
  • HumanSa
  • AshleyGaurl
  • kurskmScece
  • Ruslanpaw
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group