نرم افزار مبدل نصب نیست.

آنچه هیچگاه نشنیده اید، ایران بر قله ی آتشفشان انقلاب های جهان

گزارش مشکل
Loading the player...
عصر خمینی,ایران بر قله,انقلاب های جهان,صدور انقلاب,پیش بینی امام,نوفل نوشاتو,حسین الهیکل,نجات بشریت هدف از این انقلاب آزادسازی تمام جهان است، این انقلاب عمیق است و به ایران تنها منتهی نخواهد شد! عصر خمینی/ رازهایی شنیدنی از مصاحبه خبرنگار خارجی با امام امت اسلام در جهان (انقلابی که بدون شک جهانی خواهد شد) پیشبینی امام (ره) در باره نفوذ و گسترش انقلاب اسلامی ایران و آزاد سازی تمام جهانیان از زیر ظلم و ستم استکبار. رازهای امام انقلاب در سینه نوفل نوشاتو به خبرنگار خارجی حسن الهیکل امام خمینی به حسن الهیکل: وظیفه امثال شما است که انقلاب اسلامی ایران را برای نجات بشریت و رسیدن به آن عدل الهی جهانی سازی کنید.
5155

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

هدف از این انقلاب آزادسازی تمام جهان است، این انقلاب عمیق است و به ایران تنها منتهی نخواهد شد! عصر خمینی/ رازهایی شنیدنی از مصاحبه خبرنگار خارجی با امام امت اسلام در جهان (انقلابی که بدون شک جهانی خواهد شد) پیشبینی امام (ره) در باره نفوذ و گسترش انقلاب اسلامی ایران و آزاد سازی تمام جهانیان از زیر ظلم و ستم استکبار. رازهای امام انقلاب در سینه نوفل نوشاتو به خبرنگار خارجی حسن الهیکل

امام خمینی به حسن الهیکل: وظیفه امثال شما است که انقلاب اسلامی ایران را برای نجات بشریت و رسیدن به آن عدل الهی جهانی سازی کنید.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • CesarPhync
  • WalterartiC
  • Terencemab
  • NoxProxy
  • DayanaFluop
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group