نرم افزار مبدل نصب نیست.

نصرالله در چشم دشمنان ، قسمت اول

گزارش مشکل
Loading the player...
سید حسن نصرالله,نصرالله,حزب الله,نصرالله در چشمن دشمنان,اسرائیل,دشمن,المیادین,جنگ روانی شبکه تلویزیونی المیادین مستند ۵۰ دقیقه‌ای را از سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پخش کرد که در آن کارشناسان و زبده‌ترین روانشناسان اسرائیلی به تحلیل رفتار، شخصیت و خصوصیات اخلاقی وی پرداختند. به گزارش تسنیم، شبکه المیادین مستندی را در 50 دقیقه برگرفته از سخنرانی‌های سیدحسن نصرالله با استفاده از تصاویر ، تحلیل کارشناسان و تحلیلگران اسرائیلی تهیه کرد. در این مستند نشان داده شده است که چگونه سرویس‌های اسرائیلی این سخنرانی‌ها و نحوه عملکرد سرویس امنیتی وی و نیز زبان بدن و نحوه جنگ روانی دبیرکل حزب الله که باعث برهم خوردن عمق راهبردی اسرائیل شد را بررسی کرده‌اند. همین عملکرد سیدحسن نصرالله باعث شده است تا به گواه کارشناسان و تحلیلگران اسرائیلی دشمن سخنانش را بیشتر از سران اسرائیلی باور داشته باشند.
6817

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

نصرالله در چشم دشمنان ، قسمت اول

شبکه تلویزیونی المیادین مستند ۵۰ دقیقه‌ای را از سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پخش کرد که در آن کارشناسان و زبده‌ترین روانشناسان اسرائیلی به تحلیل رفتار، شخصیت و خصوصیات اخلاقی وی پرداختند.

به گزارش تسنیم، شبکه المیادین مستندی را در 50 دقیقه برگرفته از سخنرانی‌های سیدحسن نصرالله با استفاده از تصاویر ، تحلیل کارشناسان و تحلیلگران اسرائیلی  تهیه کرد.

در این مستند نشان داده شده است که چگونه سرویس‌های اسرائیلی این سخنرانی‌ها و نحوه عملکرد سرویس امنیتی وی و نیز زبان بدن و نحوه جنگ روانی دبیرکل حزب الله که باعث برهم خوردن عمق راهبردی اسرائیل شد را بررسی کرده‌اند.

همین عملکرد سیدحسن نصرالله باعث شده است تا به گواه کارشناسان و تحلیلگران اسرائیلی دشمن سخنانش را بیشتر از سران اسرائیلی باور داشته باشند.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
  • KinmakioNah
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group