نرم افزار مبدل نصب نیست.

تعبیر رهبر انقلاب درباره علامه مصباح

گزارش مشکل
Loading the player...
مقام معظم رهبری: "بنده نزدیک به چهل سال است که جناب آقاى مصباح را مى شناسم و به ایشان به عنوان، یک فقیه، فیلسوف، متفکر و صاحب نظر در مسایل اساسى اسلام ارادت دارم. اگر خداى متعال به نسل کنونى ما، این توفیق را نداد که از شخصیت هایى مانند علامه طباطبائى و شهید مطهرى استفاده کند، اما به لطف خدا این شخصیت عزیز و عظیم ­القدر، خلاء آن عزیزان را در زمان ما پر کرده است. ” ” من خدا را شکر و حمد مى­ کنم که نسل جوان ما در سراسر کشور به ایشان (آیت­الله مصباح یزدى) شدیداً علاقمند و قدردان است. ” به نظر من یکى از چیزهایى که مى تواند خیلى کمک کند به این قضیه، این است که از کتابهاى شهید مطهرى، از معارفى که امروز بزرگانى بحمدالله هستند; از قبیل آقاى مصباح و دیگران که واقعاً مبانى فکرى اسلامى دست این هاست; از این ها استفاده کنند. حتى مى شود این ها را ساده کرد. شما مى توانید این کار را بکنید…”. در دیدار با جمعى از نونهالان و نوجوانان حافظ و قارى قرآن کریم۵/۴/۸۰ مجموعه‌اى از متفکران، علما، و سابقه‌دارها در امر دین …عقبه تئوریک نظام هستند و آن را تشکیل مى‌دهند. … الان ما در حوزه قم علمایى داریم‌، بزرگانى داریم، صاحب‌نظرانى داریم، اندیشه‌پردازان یا تئوریسین‌ها و ایدئولوگ‌هایى داریم،… ما شخصیت علمىِ فکرىِ روشنفکرىِ برجسته‌اى مثل آقاى مصباح یزدى را در قم داریم. از فرمایشات مقام معظم رهبرى (دام ظله العالی) در دیدار مسؤولان دفتر تبلیغات اسلامى حوزه علمیه قم ۲۸/۰۶/۱۳۸۴ بنده هم به سهم خودم قدر آقای مصباح را می‌دانم. واقعا می‌دانم که ایشان در کشور و برای اسلام چه وزنه‌ای هستند و حقا و انصافا ما امروز نظیر ایشان را – حالا به این تعبیر بگوییم – خیلی نادر نظیر آقای مصباح ممکن است وجود داشته باشد با این وزانت علمی و عمق علمی و احاطه و وسعت و با این آگاهی و بینش و صفا. رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: این سه جهت در ایشان جمع است؛ هم علم، هم بصیرت به معنای حقیقی کلمه و هم صفا. این سه تا با هم در وجود ایشان خیلی ارزشمند است. خداوند متعال انشاء ‌الله وجود ایشان را برای ما و انقلاب محفوظ بدارد و وجود ایشان را سالم بدارد تا همه بتوانند از برکات ایشان استفاده نمایند. بیانات مقام معظم رهبری در منزل ایشان سقای بی ریا: مقام معظم رهبری پیرامون نقش عمارگونه آیت الله مصباح در بحران ها فرمودند"در اوج بحران‌ها برخی از افراد جهت‌گیری آیت‌الله مصباح را زیر سؤال می‌برند ولی بعداز گذشت مدتی می‌فهمند که اشتباه کرده‌اند".
18134

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

مقام معظم رهبری:

"بنده نزدیک به چهل سال است که جناب آقاى مصباح را مى شناسم و به ایشان به عنوان، یک فقیه، فیلسوف، متفکر و صاحب نظر در مسایل اساسى اسلام ارادت دارم.

اگر خداى متعال به نسل کنونى ما، این توفیق را نداد که از شخصیت هایى مانند علامه طباطبائى و شهید مطهرى استفاده کند، اما به لطف خدا این شخصیت عزیز و عظیم ­القدر، خلاء آن عزیزان را در زمان ما پر کرده است. ”

” من خدا را شکر و حمد مى­کنم که نسل جوان ما در سراسر کشور به ایشان (آیت­الله مصباح یزدى) شدیداً علاقمند و قدردان است. ”

به نظر من یکى از چیزهایى که مى تواند خیلى کمک کند به این قضیه، این است که از کتابهاى شهید مطهرى، از معارفى که امروز بزرگانى بحمدالله هستند; از قبیل آقاى مصباح و دیگران که واقعاً مبانى فکرى اسلامى دست این هاست; از این ها استفاده کنند. حتى مى شود این ها را ساده کرد. شما مى توانید این کار را بکنید…”.

در دیدار با جمعى از نونهالان و نوجوانان حافظ و قارى قرآن کریم ۸۰/۴/۵
 
مجموعه‌اى از متفکران، علما، و سابقه‌دارها در امر دین …عقبه تئوریک نظام هستند و آن را تشکیل مى‌دهند. … الان ما در حوزه قم علمایى داریم‌، بزرگانى داریم، صاحب‌نظرانى داریم، اندیشه‌پردازان یا تئوریسین‌ها و ایدئولوگ‌هایى داریم،… ما شخصیت علمىِ فکرىِ روشنفکرىِ برجسته‌اى مثل آقاى مصباح یزدى را در قم داریم.

از فرمایشات مقام معظم رهبرى (دام ظله العالی) در دیدار مسؤولان دفتر تبلیغات اسلامى حوزه علمیه قم ۲۸/۰۶/۱۳۸۴

بنده هم به سهم خودم قدر آقای مصباح را می‌دانم. واقعا می‌دانم که ایشان در کشور و برای اسلام چه وزنه‌ای هستند و حقا و انصافا ما امروز نظیر ایشان را – حالا به این تعبیر بگوییم – خیلی نادر نظیر آقای مصباح ممکن است وجود داشته باشد با این وزانت علمی و عمق علمی و احاطه و وسعت و با این آگاهی و بینش و صفا. رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: این سه جهت در ایشان جمع است؛ هم علم، هم بصیرت به معنای حقیقی کلمه و هم صفا. این سه تا با هم در وجود ایشان خیلی ارزشمند است. خداوند متعال انشاء ‌الله وجود ایشان را برای ما و انقلاب محفوظ بدارد و وجود ایشان را سالم بدارد تا همه بتوانند از برکات ایشان استفاده نمایند.

 

رهبر انقلاب گفتند آیت‌الله مصباح خلأ شهید مطهری و علامه طباطبایی را پر کرده است.

حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا با بیان اینکه جهت‌گیری‌های آیت‌الله مصباح از سال 42 تا کنون متقن‌ترین مواضع بوده است، افزود: جهت‌گیری آیت‌الله مصباح برگرفته از عمق اسلام و بنابر تکلیف‌گرایی است، لذا بی‌جهت نیست که مقام معظم رهبری درباره ایشان فرمودند که "آقای مصباح خلأ شهید مطهری و علامه طباطبایی را برای نسل جوان پر کردند".

عضو جبهه پایداری با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری هیچ گاه شعار نمی‌دهند و با توجه به ملاک‌ها و تجربه خود در باره آیت‌الله مصباح اظهار نظر کردند، تصریح کرد: در اوج بحران‌ها برخی از افراد جهت‌گیری آیت‌الله مصباح را زیر سؤال می‌برند ولی بعداز گذشت مدتی می‌فهمند که اشتباه کرده‌اند.

سقای بی ریا با اشاره به فرمایش دیگر مقام معظم رهبری درباره بصیرت و علم آیت‌الله مصباح خاطرنشان کرد: آقا درباره ایشان فرمودند "علم، بصیرت و صفا در آیت‌الله مصباح جمع است" از این رو معظم‌له نه‌تنها علامه مصباح را عقبه تئوریک نظام بلکه بصیر و موقعیت شناس دانستند.

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين  MOSTAZAFIN.TV

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+1 #5 [email protected] 1394-08-28 13:39
به نقل از مانا:
منبع بیانات رهبری در منزلشون رو بفرمایید از کجا معلوم که راراسته

صوت صحبت های آقا در بیت آیت الله مصباح موجوده توی اینترنت هم پیدا میشه فکر کنم.
نقل قول کردن
+1 #4 مانا 1394-01-01 09:18
منبع بیانات رهبری در منزلشون رو بفرمایید از کجا معلوم که راراسته
نقل قول کردن
+2 #3 Guest 1393-10-15 16:05
سپاسگزارم بابت مطالب
خداوند آیت الله مصباح را حفظ کنه
نقل قول کردن
+2 #2 حسین 1392-02-28 05:38
سلام
خیلی عالی بود
نقل قول کردن
+1 #1 tarannomenoor.ir 1392-02-25 14:52
سلام
سپاس از روشنگریتان
التماس دعا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • FuriousPype
  • Pinupduzo
  • KinmakioNah
  • seltBish
  • Hagglife
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group