نرم افزار مبدل نصب نیست.

انفجار نزدیک مقر حزب‌الله در «بعلبک» لبنان

گزارش مشکل
Loading the player...
بعلبک,حزب الله,تروریست,لبنان,المنار,العربیه,سوریه,عربستان,خبرگزاری فرانسه,دانلود,کلیپ,مستضعفین,ویدئو,
9244

نمایش ویدئو در وب سایت شما

پایگاه خبری المنار لبنان در گزارشی ضمن تایید وقوع یک انفجار در شمال شهر بعلبک تاکید کرد که این انفجار هیچ کشته و یا زخمی نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این پایگاه خبری در گزارش کوتاه خود و در پاسخ به خبرسازی خبرگزاری فرانسه تاکید کرد که این انفجار هیچ تلفاتی در بر نداشته است.

در همین حال شبکه تلویزیونی العربیه عربستان که ارتباطات نزدیکی با گروه های تروریستی در سوریه و لبنان دارد در خبری نوشت که انفجار شب گذشته در بعلبک ناشی از یک خودروی بمبگذاری شده بود که پس از کشف و شناسایی توسط اعضای حزب الله در یک منطقه خالی، هدف قرار گرفت و منهدم شده است.

گفتنی است شاخه اطلاعاتی حزب الله تاکنون چندین خودروی بمبگذاری شده که از سوریه وارد لبنان شده بودند و قرار بود در مکان های متعلق و یا نزدیک به حزب الله منفجر شود را شناسایی و منهدم کرده است. دبیرکل حزب الله پیش از این تاکید کرده بود که اگر رزمندگان این جنبش وارد سوریه نشده بودند و منطقه القصیر را پاکسازی نمی کردند، بدون شک ده ها خودروی بمبگذاری شده از این منطقه وارد لبنان می شد.

المنار لبنان ضمن انتشار تصویر خودروی منهدم شده در بعلبک، ضمن تصحیح خبر خود، گزارش داد که در این حادثه که نزدیک یکی از مقرهای حزب الله روی داده است، تعدادی هم زخمی شده اند.

منبع:قاوم

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را میتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group