نرم افزار مبدل نصب نیست.

دسته بندی موضوعی : حمایت از محرومان و مستضعفین

رئیس‌جمهور مستضعفان / شماره 2

توجه‌تان به کوخ‌ها باشد یا کاخ‌ها؟!

گزارش مشکل
Loading the player...
همه فعّالیت‌های اقتصادی و امثال آن،باید بر محور نجات محرومین از محرومیت‌ها باشد / رئیس‌جمهور مستضعفان / شماره 2
5650

نمایش ویدئو در وب سایت شما

نجات محرومین از محرومیت‌ها، وظیفه اصلی مسئولین
رئیس‌جمهور مستضعفان

 در آستانه‌ی انتخابات‌های مختلف، بازار داد و فریاد زدن شعارها و آرمان‌ها داغ می‌شود، حرف‌های ضد و نقیض بسیاری در بین مردم رد و بدل می‌شود و سیاسیونی که به دنبال قدرت و شهرت و ثروت هستند به هر دری می‌زنند در این فضای شلوغ و تبلیغاتی حرف خود رو به کرسی بنشانند و لقمه را از دهان رقیب خود بقاپند، تقریبا تنها چیزی که در این فضای رسانه‌ای بدان پرداخته نمی‌شود و دچار سانسور شدید می‌شود شاخص‌ها و معیارهایی است که از طرف امامین انقلاب(امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای) در انتخابات گذشته و حال برای انتخاب رئیس‌جمهور مطلوب و آرمانی مطرح شده است.
 به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، مستضعفین تی‌وی در نظر دارد برای پر کردن این خلأ عمیق که چندین سال است به وجود آمده و همچنان ادامه دارد، مجموعه کلیپِ «رئیس‌جمهور مستضعفان» را منتشر کند. در این مجموعه‌ی چند قسمتی کوشیده‌ شده شاخص‌ها و معیارهای رئیس جمهور مطلوب و آرمانی از نگاه امامین انقلاب با ریزبینی و دقت نظر خاصی از زیر خروارها خاک بیرون آورده شود و در قالب کلیپ منتشر شود. امیدواریم که این مجموعه گامی موثر برای تحقق عدالت و پیشرفت بیشتر در وضعیت کنونی کشور و جهان باشد.
رئیس‌جمهور مستضعفان / شماره 2
امام خمینی(ره): من امیدوارم که همه‌تان سلامت و با سعادت باشید و همه‌مان و همه‌تان خدمتگزار به این مردم، خصوصاً به مستمندان، به ضعفا؛ عمده توجهتان به این طبقه باشد که این طبقه احتیاج دارند. این طور نباشد که مثل رژیم سابق که یک دسته بالاها را برایشان همه چیز فراهم کردند، به علاوه که جیبهایشان را هم پُر کردند و فرستادند و یک دسته هم زاغه‌نشین اطراف تهران که الآن هم باز به همین طور هستند، اینها باید تبدّل پیدا کنند. باید فرق باشد ما بین دولتی که می‌گوید من اسلام هستم و دولت اسلامی هستم، با دولتهایی که طاغوتی هستند. یک فرقش هم این است که عنایت شما فرماندارها یا خدمتگزاران به خلق، به این طبقه ضعیف بیشتر باشد تا آن طبقه بالا. مبادا یکوقتی یک نفر آدمی که مثلًا متمکن است و چیزدار است با یک نفر آدم ضعیف، او را با آنکه آن یکی باید جلو باشد او را جلو بیندازید. من نمی‌گویم آن یکی را جلو بیندازید؛ می‌گویم عدالت باید باشد.
 
امام خمینی(ره): در هر حال، مردم با بصیرت و درایت و تحقیقْ کاندیداها را شناسایی کرده، و به‌ سوابق و روحیات و خصوصیات دینی- سیاسی نامزدهای انتخاباتی توجه نمایند. مردم شجاع ایران با دقت تمام به نمایندگانی رای دهند که متعبد به اسلام و وفادار به مردم باشند و در خدمت به آنان احساس مسئولیت کنند، و طعم تلخ فقر را چشیده باشند، و در قول و عمل مدافع اسلام پابرهنگان زمین، اسلام مستضعفین، اسلام رنجدیدگان تاریخ، اسلام عارفان مبارزه جو، اسلام پاک طینتان عارف، و در یک کلمه، مدافع اسلام ناب محمدی- صلی اللَّه علیه و آله و سلم- باشند. و افرادی را که طرفدار اسلام سرمایه داری، اسلام مستکبرین، اسلام مرفهین بی‌درد، اسلام منافقین، اسلام راحت طلبان، اسلام فرصت طلبان، و در یک کلمه، اسلام امریکایی هستند طرد نموده و به مردم معرفی نمایند. باید توجه داشت که هنوز خیلی از مسائل وجود دارد که به نفع محرومین باید حل و فصل شود. و تمیز بین کسانی که در تفکر خود خدمت به اسلام و محرومان را اصل قرار داده‌اند، با دیگران کار مشکلی نیست.
 
امام خامنه‌ای: نقش محوری دادن به نجات محرومین و تأمین عدالت اجتماعی. همیشه، مردم در چشم امام، «اصل» بودند. در منطق و در خطّ حکومتی امام امّت، محرومان و مستضعفان محور تصمیم‌گیریها محسوب میشدند و همه فعّالیتهای اقتصادی و امثال آن، بر محور نجات محرومین از محرومیتها بود.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
  • Charlessjuisy
  • DanaFluop
  • BoxerNap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group