نرم افزار مبدل نصب نیست.

اعترافات پخش نشده ابطحی در مورد هاشمی، موسوی و خاتمی

گزارش مشکل
Loading the player...
موسوی,کروبی,مجید انصاری,هاشمی,خاتمی,اعترافات پخش نشده ابطحی در دادگاه فتنه 88,نهم دی,
37567

نمایش ویدئو در وب سایت شما

متنی که مطالعه می‌کنید، بخشی از اعترافات محمدعلی ابطحی - رئیس‌ دفتر خاتمی در زمان ریاست‌ جمهوری - می‌باشد. این قسمت از اعترافات وی در صدا و سیما پخش نشد.

ابطحی:
یکی از تفکراتی که میرحسین موسوی داشت این بود که گمان می‌کرد جزئی از نظام، انقلاب و خط امام(ره) هست و به همین دلیل برخی دوستان ایشون ابایی نداشتند بگویند که ایشون از رهبری هم به امام نزدیک‌تر بود؛ در حالی که ما اینطور شوخی می‌کردیم که اگر حمایت‌های روزانه امام(ره) نبود، ایشون همان کارهای روزانه کشور را هم نمی‌توانستند انجام بدهند. اما با این حال ایشون تصور می‌کرد که خط امام(ره) ملک رسمی ایشون هست و تحت این عنوان می‌توانند رأی مردمی که واقعاً به امام(ره) علاقه‌مند هستند را کسب کند.
یکی از جلسات این‌ها، جلسه مشترکی بود که آقای موسوی، خاتمی و هاشمی رفسنجانی، روز شنبه فردای انتخابات برگزار کردند. در این روز، حمایت بسیار جدی از آقای موسوی توسط این مجموعه شکل گرفت، بعد از همان‌جا به حوزه علمیه قم نامه فرستاده شد که شما هم حمایت کنید، بعضی از مراجع مانند آقای صانعی پیغام دادند که ما حمایت می‌کنیم. مجمع روحانیون مبارز همان روز جلسه تشکیل دادند و در آن جلسه، ابطال انتخابات را خواستار شدند! انتخاباتی که با 40میلیون رأی برگزار شد.
این مجموعه شکل گرفته، باعث یکی از توهّمات جدی در آقای موسوی بود؛ موسوی تصور می‌کرد که این مجموعه به‌خاطر خود آقای موسوی و به‌خاطر دیدگاه‌ها و بیانیه‌های آقای موسوی شکل گرفته است.
در حالی‌که اگر این‌ها آقای موسوی را تنها نمی‌گذاشتند، اساساً به‌خاطر منافع خودشون بود.

این حرف را از سر اعتقاد می‌زنم؛ آقای موسوی از سر نادانی، آقای خاتمی از سر خیانت و آقای هاشمی رفسنجانی از سر انتقام گیری وارد این ماجرا شدند.

واقعاً آقای موسوی نمی‌دانست در مملکت چه خبر هست. آقای خاتمی برعکس، اقتدار دولت، اقتدار نظام، اقتدار قوای نظامی و قضایی، اقتدار معنوی امام(ره) در کشور را می‌دانست ولی در عین حال برای انتقام از شکست خودش، آقای موسوی را وادار به کوبیدن بر این طبل کرد.
آقای هاشمی رفسنجانی هم که انتقام از آقای احمدی نژاد در مرحله اول به دلیل اختلافات این چند سالشون و به نوعی هم انتقام از رهبری.
تمام این‌ها دلایل این اتفاقات بود.
بر فعالیت آقای هاشمی و حزب کارگزاران بیشتر تأکید می‌کنم؛ چون حزب کارگزاران و آقای هاشمی رفسنجانی، بیشتر امکانات سیاسی و مالی فراوانی داشتند. برای آقای هاشمی رفسنجانی رقابت با آقای احمدی نژاد و نبودن آقای احمدی نژاد مهم بود و بر این مبنا تلاش می‌کرد. در این‌جا جریان کارگزاران و جریان آقای هاشمی رفسنجانی را جریان غالبی می‌دانم. مجمع روحانیون مبارز که وابسته به امام(ره) هست، آقای مجید انصاری، به سرعت به دنبال نوشتن یک بیانیه‌ای در حمایت از آقای موسوی بود در همان روز شنبه، و گفت که ما فوری این را می‌گذاریم روی سایت مجمع، دو دقیقه بعد سایت قلم نیوز که وابسته به آقای موسوی بود بر روی سایت می‌گذارد، بعد گفتیم چی می‌شه، گفتند بعد از سه دقیقه زیرنویس شبکه خبری بی بی سی می‌شود! یعنی این مسیر با این سرعت شکل می‌گیرد برای مجمع!

پیشاپیش بدلیل کیفیت پایین تصاویر پوزش میطلبیم

ارسال شده توسط کاربر  | مهدی رمضانی |
برگرفته از avasef.ir
اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد
 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+2 #13 پرسشگر 1394-11-11 16:24
چرا الان دیگر این حرفها را نمی زنند؟؟؟
نقل قول کردن
0 #12 Guest 1394-05-23 19:32
به نقل از سبز:
دادگاه نمایشی

هیچ وقت سبزک ها ( جلبک ها) کم نمیارن آره شما فکر کن دادگاه نمایشی بوده آخه تا کی میخواین سر عقل بیان و خیانت نکنین به این مملکت این دفعه دسته همتون رو میشه سبزک ها به خاصیت
نقل قول کردن
-4 #11 سبز 1394-03-01 09:01
دادگاه نمایشی
نقل قول کردن
+10 #10 Guest 1394-02-22 14:49
خاک بر سرش
نقل قول کردن
0 #9 Guest 1393-12-05 16:06
محمد علي ابطحي در جريان دادگاه خود در سال 88 اظهار مي دارد : [در ماجراي فتنه پس از انتخابات رياست جمهوري ] تحليل مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت [به مديريت حسن روحاني ] اين بود كه آقاي خامنه اي فقط با ريختن مردم در خيابان ها خواهد ترسيد . بخش سياست خارجي مركز ، همين استراتژي را به خارج منتقل مي كردند كه در ايران بايد مقاومت كرد تا رهبري بترسد و تسليم [فتنه گران و كودتاچيان] شود .
« ولايت فقيه ، هدف اصلي فتنه ». ويژه نامه روزنامه ايران به مناسبت اولين سالروز حماسه 9 دي .دي ماه 1389 . ص 19
نقل قول کردن
+1 #8 Guest 1393-10-24 19:13
به نقل از مهدی آقائی:
باسلام
سئوال ایجاست که آقای مجید انصاری که درفتنه
88 دست داشته است امروز معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ایران شده است وچرا؟ آقای روحانی
فتنه گران را در سر رائس کار قرارداده است
آیا با این کارش تائید فتنه وفتنه گران نیست ؟

واقعا جرا؟
نقل قول کردن
+5 #7 علیرضا افشاری 1393-10-05 10:31
قبلا پخش شده بود جدید نیست. ولی دست همه فتنه گران را رو کرد. البته اگر گوشهاشون بشنوه و کر و کور نشوند.
نقل قول کردن
+11 #6 محسن شوکتی 1393-09-01 13:02
با سلام.ممنون از این روشنگری.اما نکته قابل توجه عموم مردم و مخصوصا دوستانی که پیگیر مسایل سیاسی هستند اینکه حضرت امام تا نهایت کار را دیده بودند که نسخه سالم ماندن نظام و ملت را در پشتیای بانی از ولایت پیچیدند.
انتخابات عجولانه باید درس عبرتی باشد برای کسانی که زود باورند و بی توجه فرمایشات رهبر عزیزمون.اگر فرمایشات اقا رو تحلیل می کردیو با نگاه باز سر صندوق حاضر میشدیم یقینا روحانی ازش در نمی اومد. اما باید حواسمون رو جمع انتخابات مجلس و دوره بعد ریاست جمهوری کنیم:-X
نقل قول کردن
-4 #5 hosen 1393-04-24 03:55
با سلام و تشکر
چرا اینقدر دیر اعلام کردید؟ چرا علنی اعلام نشده از طریق صدا و سیما؟چرا....؟جواب خون شهدا با کیه؟شرمندگی از امام (ره) با کیه؟ گناه پوشاندن خیانت به نظام و ملت و رهبری با کیه؟
نقل قول کردن
+5 #4 مهدی آقائی 1393-01-31 02:14
باسلام
سئوال ایجاست که آقای مجید انصاری که درفتنه
88 دست داشته است امروز معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ایران شده است وچرا؟ آقای روحانی
فتنه گران را در سر رائس کار قرارداده است
آیا با این کارش تائید فتنه وفتنه گران نیست ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • KeithustHat
  • Charlessjuisy
  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group