نرم افزار مبدل نصب نیست.

موفقیت های دفاع مقدس مرهون تکریم ظرفیت داخلی بود نه تفکر آبگوشتی و لیبرالی

گزارش مشکل
Loading the player...
موفقیت دفاع مقدس مرهون بسیجی های بی ادعایی است که نگاه آنها تکریم ظرفیت داخلی بود نه تحقیر آن / تفکری که برای آشپزخانه راه آهن هم نگاه به خارج دارد، برای رفع بیکاری هم موفق نخواهد شد! دکتر جلیلی در شانزدهمین یادواره شهدای مسجد میثم 95/7/1 گفت: اگر آزادی خرمشهر میخواست به تفکری سپرده شود که بگوید حتی شما آشپزت را هم باید از اروپا وارد کنی، با افتخار بگوید امروز فلان قرارداد پخت غذا در قطارها رو با همکاری یک شرکت اتریشی میخواهیم راه بندازیم! خب این تفکر نه تنها خرمشهر را نمیتواند آزادکند، نمیتواند در عرصه های مهم اقتصادی مثل ایجاد اشتغال و رفع بیکاری کار جدی انجام بدهد. ملتی که توانسته موفقیت های بزرگ را رقم بزند، یک روز صحبت از واردات مدیر بکند، یک روز صحبت از این بکند که حد ما ساختن آبگوشت بزباش است و حالا میگوید حتی برای آشپزی فلان قطارمان هم باید برویم از خارج سرمایه گذار بیاوریم! خوب این تفکر حتما نمیتواند آن موفقیت ها را داشته باشد! جنگ اقتصادی همچون هر جنگی به انسان های شجاع، خودباور و فهمیده نیاز دارد. وی در ادامه تصریح کرد: امروز اقتصاد در محاصره ستون پنجمی است که با آدرسهای غلط بیشتر از تحریم ها به کشور لطمه می زند، این محاصره از موضوعاتی مثل حصر آبادان مهم تر است. دکتر جلیلی افزود: اگر مبارزه با بیکاری مهم است، نباید قرارگاه های ایجاد اشتغال به اشغال مرفهان بی درد و صاحبان حقوق های نجومی دربیاید. امام خامنه ای ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ : آن روز در دوران پهلوی، یکی از ارکان دولت گفت که ایرانی باید برود لولهنگ بسازد! ... لولهنگ آفتابه‌ی گِلی [است]، آن هم نه آفتابه‌ی از جنس فلز... میگفت ایرانی لیاقتش همین است که برود لولهنگ بسازد؛ ایرانی را چه به اختراعات! / انقلاب آمد این ناباوری را بکلّی تبدیل کرد به باور به خود، اعتمادبه‌نفس ملّی؛ امروز جوان ایرانی میگوید ما میتوانیم. آبگوشت بزباش,قرمه سبزی,تفکر لیبرالی,وزیر راه آخوندی,وزیر صنعت نعمت زاده,اکبر ترکان,ما میتوانیم,ما نمیتوانیم,لولهنگ,آفتابه,دکتر جلیلی,موفقهای دفاع مقدس,سعید جلیلی
6157

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

موفقیت دفاع مقدس مرهون بسیجی های بی ادعایی است که نگاه آنها تکریم ظرفیت داخلی بود نه تحقیر آن / تفکری که برای آشپزخانه راه آهن هم نگاه به خارج دارد، برای رفع بیکاری هم موفق نخواهد شد!

دکتر جلیلی در شانزدهمین یادواره شهدای مسجد میثم 95/7/1 گفت: اگر آزادی خرمشهر میخواست به تفکری سپرده شود که بگوید حتی شما آشپزت را هم باید از اروپا وارد کنی، با افتخار بگوید امروز فلان قرارداد پخت غذا در قطارها رو با همکاری یک شرکت اتریشی میخواهیم راه بندازیم! خب این تفکر نه تنها خرمشهر را نمیتواند آزادکند، نمیتواند در عرصه های مهم اقتصادی مثل ایجاد اشتغال و رفع بیکاری کار جدی انجام بدهد. ملتی که توانسته موفقیت های بزرگ را رقم بزند، یک روز صحبت از واردات مدیر بکند، یک روز صحبت از این بکند که حد ما ساختن آبگوشت بزباش است و حالا میگوید حتی برای آشپزی فلان قطارمان هم باید برویم از خارج سرمایه گذار بیاوریم! خوب این تفکر حتما نمیتواند آن موفقیت ها را داشته باشد! جنگ اقتصادی همچون هر جنگی به انسان های شجاع، خودباور و فهمیده نیاز دارد.
وی در ادامه تصریح کرد: امروز اقتصاد در محاصره ستون پنجمی است که با آدرسهای غلط بیشتر از تحریم ها به کشور لطمه می زند، این محاصره از موضوعاتی مثل حصر آبادان مهم تر است.
دکتر جلیلی افزود: اگر مبارزه با بیکاری مهم است، نباید قرارگاه های ایجاد اشتغال به اشغال مرفهان بی درد و صاحبان حقوق های نجومی دربیاید.

امام خامنه ای ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ : آن روز در دوران پهلوی، یکی از ارکان دولت گفت که ایرانی باید برود لولهنگ بسازد! ... لولهنگ آفتابه‌ی گِلی [است]، آن هم نه آفتابه‌ی از جنس فلز... میگفت ایرانی لیاقتش همین است که برود لولهنگ بسازد؛ ایرانی را چه به اختراعات! / انقلاب آمد این ناباوری را بکلّی تبدیل کرد به باور به خود، اعتمادبه‌نفس ملّی؛ امروز جوان ایرانی میگوید ما میتوانیم.

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Charlessjuisy
  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group