نرم افزار مبدل نصب نیست.

هشدار امام خامنه ای درباره خطر تحریف مفاهیم انقلاب و نفی استقلال

گزارش مشکل
Loading the player...
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، «امنیت» را موضوعی بسیار مهم و زمینه‌ساز پیشرفت معنوی و مادی جامعه خواندند و گفتند: ازجمله وظایف سپاه، تأمین امنیت داخلی و خارجی است و اگر امنیت خارجی وجود نداشته باشد، و در خارج از مرزها جلوی دشمن گرفته نشود، امنیت داخلی هم از بین خواهد رفت. ایشان، لازمه‌ی رفع تهدیدهای نظامی را اقتدار روزافزون نیروهای مسلح دانستند و افزودند: در طول سال‌های گذشته گاهی اوقات سخنانی از جانب برخی مسئولان مطرح شده مبنی بر اینکه رفع تهدید نظامی و جنگ به‌دلیل فلان اقدام بوده است، درحالی که این سخنان صحیح نیست، زیرا تنها عامل رفع تهدید نظامی، «اقتدار دفاعی و نظامی» و «ایجاد ترس و رعب در دشمن» بوده و خواهد بود. رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به برخی اظهارنظرهای اخیر مبنی بر اینکه علت پیشرفت برخی کشورها، جمع‌آوری سازمان‌های نظامی آنها بوده است، تأکید کردند: باور این سخنان از کسانی که به آنها نسبت داده شده، بسیار سخت است، اما اگر چنین سخنانی واقعاً بیان شده باشد، حرف غلطی است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: کشورهایی که گفته می‌شود سازمان نظامی خود را جمع‌آوری کردند، به اختیار خود این کار را نکردند بلکه آنها در جنگ جهانی نابود شده بودند و به آنها اجازه ندادند که سازمان نظامی داشته باشند. ایشان تأکید کردند: هیچ عاقلی نیروی دفاعی خود را کنار نمی‌گذارد، بنابراین باید قدرت دفاعی کشور را روزبه‌روز استحکام بخشید. رهبر انقلاب اسلامی، «ایمان» را عامل اصلی استحکام توان دفاعی کشور برشمردند و خاطرنشان کردند: جنگ نامتقارن به همین معنا است و طرف مقابل با وجود داشتن ابزار و تجهیزات پیشرفته، فاقد عامل ایمان است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: نمونه‌ی بارز جنگ نامتقارن در عراق روی داد و آن هنگامی بود که نیروهای مردمی عراق که فاقد تجهیزات پیشرفته‌ی نظامی هستند اما از ایمان بالایی برخوردارند، توانستند مناطقی را آزاد کنند که نظامیان آمریکا و هم‌پیمانان آنها، از ابتدای حضور در عراق نتوانسته بودند آن مناطق را به تسلط خود درآورند. ایشان در ادامه‌ی سخنان خود به موضوع «تحریف اجزای قدرت نرم نظام اسلامی» نیز اشاره کردند و گفتند: در کنار حرف‌های غلطی که درباره‌ی توان دفاعی کشور گفته می‌شود، برخی غلط‌پردازی‌ها و تحریف‌ها هم درباره‌ی بعضی از مفاهیم انقلاب انجام می‌شود که خطر آن، از سخنان غلط بیشتر است. رهبر انقلاب اسلامی، نفی مفهوم «استقلال» و مساوی دانستن آن با انزوا را یکی از این تحریف‌ها برشمردند و افزودند: هدف اصلی از نفی استقلال، پیروی از نظم‌های ترسیمی قدرت‌های سلطه‌گر است که متأسفانه عده‌ای دانسته یا ندانسته، درحال تکرار این موضوع هستند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، «استقلال، فرهنگ و اعتقادات» را مایه‌ی هویت یک ملت دانستند و تأکید کردند: به چه دلیلی باید از هویت واقعی خود دست کشید و از روش‌های غلط و مفتضح غربی‌ها پیروی کرد؟ بخشی از بیانات امام خامنه ای در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ هاشمی,هاشمی رفسنجانی,ژاپن,آلمان,نیروی نظامی,هزینه نظامی,استقلال,تحریف مفاهیم انقلاب,سلطه,انزوا,جامعه جهانی,سپاه پاسداران انقلاب اسلامی,امام خامنه ای,رهبر
7425

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، «امنیت» را موضوعی بسیار مهم و زمینه‌ساز پیشرفت معنوی و مادی جامعه خواندند و گفتند: ازجمله وظایف سپاه، تأمین امنیت داخلی و خارجی است و اگر امنیت خارجی وجود نداشته باشد، و در خارج از مرزها جلوی دشمن گرفته نشود، امنیت داخلی هم از بین خواهد رفت.
ایشان، لازمه‌ی رفع تهدیدهای نظامی را اقتدار روزافزون نیروهای مسلح دانستند و افزودند: در طول سال‌های گذشته گاهی اوقات سخنانی از جانب برخی مسئولان مطرح شده مبنی بر اینکه رفع تهدید نظامی و جنگ به‌دلیل فلان اقدام بوده است، درحالی که این سخنان صحیح نیست، زیرا تنها عامل رفع تهدید نظامی، «اقتدار دفاعی و نظامی» و «ایجاد ترس و رعب در دشمن» بوده و خواهد بود.
رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به برخی اظهارنظرهای اخیر مبنی بر اینکه علت پیشرفت برخی کشورها، جمع‌آوری سازمان‌های نظامی آنها بوده است، تأکید کردند: باور این سخنان از کسانی که به آنها نسبت داده شده، بسیار سخت است، اما اگر چنین سخنانی واقعاً بیان شده باشد، حرف غلطی است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: کشورهایی که گفته می‌شود سازمان نظامی خود را جمع‌آوری کردند، به اختیار خود این کار را نکردند بلکه آنها در جنگ جهانی نابود شده بودند و به آنها اجازه ندادند که سازمان نظامی داشته باشند.
ایشان تأکید کردند: هیچ عاقلی نیروی دفاعی خود را کنار نمی‌گذارد، بنابراین باید قدرت دفاعی کشور را روزبه‌روز استحکام بخشید.
رهبر انقلاب اسلامی، «ایمان» را عامل اصلی استحکام توان دفاعی کشور برشمردند و خاطرنشان کردند: جنگ نامتقارن به همین معنا است و طرف مقابل با وجود داشتن ابزار و تجهیزات پیشرفته، فاقد عامل ایمان است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: نمونه‌ی بارز جنگ نامتقارن در عراق روی داد و آن هنگامی بود که نیروهای مردمی عراق که فاقد تجهیزات پیشرفته‌ی نظامی هستند اما از ایمان بالایی برخوردارند، توانستند مناطقی را آزاد کنند که نظامیان آمریکا و هم‌پیمانان آنها، از ابتدای حضور در عراق نتوانسته بودند آن مناطق را به تسلط خود درآورند.
ایشان در ادامه‌ی سخنان خود به موضوع «تحریف اجزای قدرت نرم نظام اسلامی» نیز اشاره کردند و گفتند: در کنار حرف‌های غلطی که درباره‌ی توان دفاعی کشور گفته می‌شود، برخی غلط‌پردازی‌ها و تحریف‌ها هم درباره‌ی بعضی از مفاهیم انقلاب انجام می‌شود که خطر آن، از سخنان غلط بیشتر است.
رهبر انقلاب اسلامی، نفی مفهوم «استقلال» و مساوی دانستن آن با انزوا را یکی از این تحریف‌ها برشمردند و افزودند: هدف اصلی از نفی استقلال، پیروی از نظم‌های ترسیمی قدرت‌های سلطه‌گر است که متأسفانه عده‌ای دانسته یا ندانسته، درحال تکرار این موضوع هستند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، «استقلال، فرهنگ و اعتقادات» را مایه‌ی هویت یک ملت دانستند و تأکید کردند: به چه دلیلی باید از هویت واقعی خود دست کشید و از روش‌های غلط و مفتضح غربی‌ها پیروی کرد؟

بخشی از بیانات امام خامنه ای در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۳۹۵/۰۶/۲۸

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group