نرم افزار مبدل نصب نیست.

فیلم کامل مناظره جنجالی آقایان جبرائیلی و ندیمی درباره ماهیت و پیامدهای FATF

گزارش مشکل
Loading the player...
مذاکره و لغو تحریم های ظالمانه آمریکا و غرب علیه ایران اصلی ترین شعار انتخاباتی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 بود و سرانجام آن هم به توافقنامه برجام رسید که بعنوان اصلی ترین دستاورد دولت یازدهم از آن یاد میشود. اما برجام با وعده آقای روحانی که گفت «هیچ توافقی را امضا نمی کنیم مگر اینکه در اولین روز اجرا تمام تحریم های اقتصادی قطع شود» به اجرا درآمد، اما پس از گذشت حدود هفت ماه از اجرای آن، علاوه بر اینکه تحریم ها همچنان پابرجاست، بلکه به واسطه تعهداتی که به FATF داده شده است، تحریم ها به شکل خفت باری توسط بانکهای داخلی خودمان علیه نهادها و افراد ایرانی که در لیست تحریم آمریکا قرار دارند اعمال شده است!!! درواقع اجرای تحریم های آمریکا و غرب توسط خودمان علیه خودمان شروع شده و سرانجام این راه به خودتحریمی کشید! در همین رابطه، آقایان سید یاسر جبرائیلی معاون پژوهش و آموزش خبرگزاری فارس و ابوذر ندیمی مشاور سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در برنامه تیتر امشب پیرامون «ماهیت و پیامدهایFATF» به مناظره پرداختند. مناظره,لغو تحریم,FATF,خودتحریمی,سید یاسر جبرائیلی,ابوذر ندیمی,مبارزه با پولشویی و ترورسیم,پولشویی,پسابرجام,تحریم بانکی
8425

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

مذاکره و لغو تحریم های ظالمانه آمریکا و غرب علیه ایران اصلی ترین شعار انتخاباتی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 بود و سرانجام آن هم به توافقنامه برجام رسید که بعنوان اصلی ترین دستاورد دولت یازدهم از آن یاد میشود. اما برجام با وعده آقای روحانی که گفت «هیچ توافقی را امضا نمی کنیم مگر اینکه در اولین روز اجرا تمام تحریم های اقتصادی قطع شود» به اجرا درآمد، اما پس از گذشت حدود هفت ماه از اجرای آن، علاوه بر اینکه تحریم ها همچنان پابرجاست، بلکه به واسطه تعهداتی که به FATF داده شده است، تحریم ها به شکل خفت باری توسط بانکهای داخلی خودمان علیه نهادها و افراد ایرانی که در لیست تحریم آمریکا قرار دارند اعمال شده است!!! درواقع اجرای تحریم های آمریکا و غرب توسط خودمان علیه خودمان شروع شده و سرانجام این راه به خودتحریمی کشید!

در همین رابطه، آقایان سید یاسر جبرائیلی معاون پژوهش و آموزش خبرگزاری فارس و ابوذر ندیمی مشاور سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در برنامه تیتر امشب پیرامون «ماهیت و پیامدهایFATF» به مناظره پرداختند.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+1 #2 حمید م.. 1395-06-23 13:58
این مهم نبود که وقت به آقای جبرائیلی کم رسید.
کاملا حرفهای ایشون منطقی بود و در مقابلش اون آقا که اسمش یادم رفت به شدت بی ادبانه و غیر منطقی حرف می زد. فکر می کرد که با اجازه ندادن به حرف زدن ، می تونه خودش رو ذی حق جلوه بده.
نقل قول کردن
+1 #1 سعید بب 1395-06-17 11:33
به نظر من دست هایی بود که وقت این برنامه را کم بذارند با اینکه وقت برنامه محدود بود مجری برنامه در توزیع عادلانه وقت به جبرایئلی ظلم کرد و بیشتر ندیمی صحبت کرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
  • Doctorpap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group