نرم افزار مبدل نصب نیست.

نماهنگ ربنای حامد زمانی بمناسبت روز جهانی مسجد

گزارش مشکل
Loading the player...
از خانه تا بهشت با فرزندم «طرح یک پدربرزگ یک نوه» کاری فرهنگی که به همت حجت الاسلام محمد قهرمانی در ماه مبارک رمضان سال (1395) برای اولین بار در مسجدحضرت سید الشهدا شهرستان قدس به اجرا در آمد و با استقبال خوبی هم روبرو شد. (رَبِّ اجْعَلْنِی مُقِیمَ الصَّلَوةِ وَمِن ذُرِّیَّتِی) پروردگارا! مرا برپا دارنده نماز قرار ده و از نسل و ذریّه ام نیز.(آیه 40 سوره ابراهیم) امام خامنه ای: محور مسجد، امام جماعت است و وظیفه اش فقط پیشنمازی نیست. اینکه امام جماعت کارهای روزانه را انجام بدهد، بعد سر اذان برود برای نماز، این کم گذاشتن در حق مسجد است. برخی می خواهند مسجد از مسائل سیاسی باز بماند و پیشنمازی محض باشد؛ این همان سکولاریسم است. کاری از واحد فرهنگی مسجدحضرت سیدالشهداقدس
4672

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

از خانه تا بهشت با فرزندم «طرح یک پدربرزگ یک نوه» کاری فرهنگی که به همت حجت الاسلام محمد قهرمانی در ماه مبارک رمضان سال (1395) برای اولین بار در مسجدحضرت سید الشهدا شهرستان قدس به اجرا در آمد و با استقبال خوبی هم روبرو شد. (رَبِّ اجْعَلْنِی مُقِیمَ الصَّلَوةِ وَمِن ذُرِّیَّتِی) پروردگارا! مرا برپا دارنده نماز قرار ده و از نسل و ذریّه ام نیز.(آیه 40 سوره ابراهیم)
امام خامنه ای: محور مسجد، امام جماعت است و وظیفه اش فقط پیشنمازی نیست. اینکه امام جماعت کارهای روزانه را انجام بدهد، بعد سر اذان برود برای نماز، این کم گذاشتن در حق مسجد است. برخی می خواهند مسجد از مسائل سیاسی باز بماند و پیشنمازی محض باشد؛ این همان سکولاریسم است.
کاری از واحد فرهنگی مسجدحضرت سیدالشهداقدس

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group