نرم افزار مبدل نصب نیست.

تفرقه بینداز و حکومت کن, نقشه بریتانبا در جنگ جهانی اول

گزارش مشکل
Loading the player...
جهان در جنگ انگلیس برنامه عصر در تاریخ 1/19 با حضور دکتر مجید شاه حسینی(نویسنده و پزوهشگر در عرصه تاریخ و هنر) به روی آنتن رفت. دکتر شاه حسینی جنگ جهانی اول را جنگی بیهوده خواند و بیان داشت که این جنگ با توطئه های انگلیسی ها به وجود آمد و بیشترین دستاورد این جنگ نیز نصیب انگلستان شد, چرا که با از بین رفتن امپراطوری های عظیم آن زمان از جمله عثمانی و پوروس و روسیه, امپراطوری عظیم بریتانیا تبدیل به قدرت مطلق گشت و غنیمت های فراونی را به دست آورد. در ادامه دکتر شاه حسینی گفت: در این جنگ شاید بیشترین خسارت را ایران متحمل شد چرا که بر اثر حمله انگلستان , ورود غلات به ایران ممنوع شده و آب چاه های به طور مشکوکی به وبا آلوده گشت و حدود 9 الی 10 میلیون نفر برا اثر قحطی می میرند و جمعیت ایران به نصف کاهش پیدا میکند. جهان در جنگ انگلیس تفرقه بینداز و حکومت کن, نقشه بریتانبا در جنگ جهانی اول جنگ جهانی,انگلیس,بریتانیا,قحطی بزرگ,هولوکاست ایرانی,تفرقه,روباه پیر,توطئه انگلیس,امپراطوری عثمانی,شاه حسینی,طالب زاده,عصر,برنامه عصر,افق,شبکه افق
10712

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

جهان در جنگ انگلیس

برنامه عصر در تاریخ 1/19 با حضور دکتر مجید شاه حسینی(نویسنده و پزوهشگر در عرصه تاریخ و هنر) به روی آنتن رفت.
دکتر شاه حسینی جنگ جهانی اول را جنگی بیهوده خواند و بیان داشت که این جنگ با توطئه های انگلیسی ها به وجود آمد و بیشترین دستاورد این جنگ نیز نصیب انگلستان شد, چرا که با از بین رفتن امپراطوری های عظیم آن زمان از جمله عثمانی و پوروس و روسیه, امپراطوری عظیم بریتانیا تبدیل به قدرت مطلق گشت و غنیمت های فراونی را به دست آورد.
در ادامه دکتر شاه حسینی گفت: در این جنگ شاید بیشترین خسارت را ایران متحمل شد چرا که بر اثر حمله  انگلستان , ورود غلات به ایران ممنوع شده  و آب چاه های  به طور مشکوکی به وبا آلوده  گشت و حدود 9 الی 10 میلیون نفر برا اثر قحطی می میرند و جمعیت ایران به نصف کاهش پیدا میکند.

جهان در جنگ انگلیس

تفرقه بینداز و حکومت کن, نقشه بریتانبا در جنگ جهانی اول

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group