نرم افزار مبدل نصب نیست.

شانزدهمین قسمت از هفته نامه دو خط

گزارش مشکل
Loading the player...
استکبار جهانی و به طور ویژه آمریکا، پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران راه‌های مختلفی چون تحمیل جنگ، توطئه، ترور وتحریم را، علیه ملت ایران را پیموده و به نتیجه دلخواه خود نرسیده و اکنون بیش از قبل به فکر نفوذ در ابعاد فرهنگی، سیاسی و از جمله اقتصادی در ایران است. آمریکایی‌ها در نفوذ اقتصادی کهنه‌کار و دست بلندی دارند و تاریخ اقتصادی جهان بر این امر صحه می‌گذارد. در این قسمت از هفته نامه دو خط به پشت پرده های نفوذ آمریکایی ها، نقش سازمان تجارت جهانی، رهنمود های رهبری پیرامون نقش آمریکا در نفوذ اقتصادی و نقش بارز آیت الله سعیدی در افشاگری نقش ویرانگر نظام سرمایه داری در استقلال ایران می پردازیم . منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم دوخط16,دوخط 16,دو خط16,هفته نامه,هفته نامه دوخط,سازمان تجارت جهانی,نفوذ اقتصادی,شبیخون نیکسون,سرمایه گذاری خارجی,نفوذ,آیت الله سعیدی,نفوذ آمریکایی
10168

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

استکبار جهانی و به طور ویژه آمریکا، پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران راه‌های مختلفی چون تحمیل جنگ، توطئه، ترور وتحریم را، علیه ملت ایران را پیموده و به نتیجه دلخواه خود نرسیده و اکنون بیش از قبل به فکر نفوذ در ابعاد فرهنگی، سیاسی و از جمله  اقتصادی در ایران است.
آمریکایی‌ها در نفوذ اقتصادی کهنه‌کار و دست بلندی دارند و تاریخ اقتصادی جهان بر این امر صحه می‌گذارد. در این قسمت از هفته نامه دو خط به پشت پرده های نفوذ آمریکایی ها، نقش سازمان تجارت جهانی، رهنمود های رهبری پیرامون نقش آمریکا در نفوذ اقتصادی و نقش بارز آیت الله سعیدی در افشاگری نقش ویرانگر نظام سرمایه داری در استقلال ایران می پردازیم .

هفته نامه دو خط 16

منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
  • Charlessjuisy
  • DanaFluop
  • BoxerNap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group