نرم افزار مبدل نصب نیست.

ایزدخواه، اقتصاد را از پیرمردهای ناامید مقهور غرب بگیرید و به جوانان پرانگیزه بدهید

گزارش مشکل
Loading the player...
ایزدخواه، اقتصاد را از پیرمردهای ناامید مقهور غرب بگیرید و به جوانان پرانگیزه بدهید روح‌الله ایزدخواه، متخصص برجسته سیاست صنعتی کشور، از مشاهداتش از سطح کشور می‌گوید و راه‌کارهای علمی و مبتنی بر واقعیات میدانی بسیاری در دست دارد. مهم‌تر از همه وی معتقد است، امر اقتصاد را باید از ید پیرمردهای نا امید و مقهور غرب گرفت و به دست جوانان پرانگیزه و با استعداد سپرد. وی پس از سال‌ها تحقیق و بررسی در زمینه‌های اقتصادی و صنعتی، در این از حوزه انتخابیه (....) دوره کاندیدای ورود به مجلس شده تا با قانونگذاری منطقی و صحیح نقش خود را در اصلاح ساختار اقتصادی-صنعتی کشور ایفا کند. ایزدخواه,روح الله ایزدخواه,پیرمردها,مرعوب غرب,دولت پیرمردها,دولت پیر,اقتصاد,معیشت,جوانان
5881

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

روح‌الله ایزدخواه، متخصص برجسته سیاست صنعتی کشور، از مشاهداتش از سطح کشور می‌گوید و راه‌کارهای علمی و مبتنی بر واقعیات میدانی بسیاری در دست دارد. مهم‌تر از همه وی معتقد است، امر اقتصاد را باید از ید پیرمردهای نا امید و مقهور غرب گرفت و به دست جوانان پرانگیزه و با استعداد سپرد.
وی پس از سال‌ها تحقیق و بررسی در زمینه‌های اقتصادی و صنعتی، در این از حوزه انتخابیه (....) دوره کاندیدای ورود به  مجلس شده تا با قانونگذاری منطقی و صحیح نقش خود را در اصلاح ساختار اقتصادی-صنعتی کشور ایفا کند.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group