نرم افزار مبدل نصب نیست.
4آبان، سالروز سخنرانی امام خمینی(ره) درباره کاپیتولاسیون

مستند «امام و شیطان بزرگ» قسمت اول

گزارش مشکل
Loading the player...
در مستند" امام و شیطان بزرگ " تلاش شده است به صورت علمی و مستند و با استفاده از سخنان، پیام ها، اعلامیه ها و وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره)، گوشه ای از اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در خصوص دشمنی های آمریکا ، نفی نظام سلطه و هوشیاری در برابر جریان نفوذ آمریکا و دشمنی های کاخ سفید در قبال مردم ایران از سال 1343 تا سال 1368 به تصویر کشیده شود. ترسیم ایستادگی و قاطعیت حضرت امام راحل در مقابل آمریکا و تاکید ایشان بر مبارزه با سیاست های شیطان بزرگ به عنوان یکی از اصول تغییر ناپذیر نظام اسلامی از بخش های این مستند است. واکنش حضرت امام خمینی (ره) به تصویب قانون کاپیتولاسیون یا طومار تحقیر ملت در سال 1343، ورود گفتمان آمریکا ستیزی در ادبیات سیاسی مردم ایران ، نفی سیاست های استکباری آمریکا بر اساس قاعده فقهی "نفی سبیل" ، حمایت مردم از اندیشه های حضرت امام راحل ، بیدارسازی افکار عمومی در داخل و خارج برای شکستن ابهت پوشالی آمریکا ،توطئه آفرینی های سیاست مداران آمریکا در برابر رویکرد نه شرقی و نه غربی ملت ایران ، تحریک صدام به آغاز جنگ تحمیلی و حمایت آشکار آمریکا از ضد انقلاب و تلاش شیطان بزرگ برای نفوذ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در ایران طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر محورهای این مستند به شمار می رود. در مستند امام و شیطان بزرگ تلاش شده است از تصاویر آرشیوی و پخش نشده سازمان صدا و سیما نیز استفاده شود. مستند «امام و شیطان بزرگ» قسمت اول مستند,امام و شیطان بزرگ,قسمت اول,امام و شیطان بزرگ قسمت اول,آمریکا,کاپیتولاسیون,امام خمینی,مبارزه,مقابله با آمریکا,مرگ بر آمریکا,مرگ برآمریکا,نفوذ,دشمن
14981

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 
در مستند" امام و شیطان بزرگ " تلاش شده است به صورت علمی و مستند و با استفاده از سخنان، پیام ها، اعلامیه ها و وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره)، گوشه ای از اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در خصوص دشمنی های آمریکا ، نفی نظام سلطه و هوشیاری در برابر جریان نفوذ آمریکا و دشمنی های کاخ سفید در قبال مردم ایران از سال 1343 تا سال 1368 به تصویر کشیده شود.
ترسیم ایستادگی و قاطعیت حضرت امام راحل در مقابل آمریکا و تاکید ایشان بر مبارزه با سیاست های  شیطان بزرگ به عنوان یکی از اصول تغییر ناپذیر نظام اسلامی از بخش های این مستند است.
واکنش حضرت امام خمینی (ره) به تصویب قانون کاپیتولاسیون یا طومار تحقیر ملت در سال 1343، ورود گفتمان آمریکا ستیزی در ادبیات سیاسی مردم ایران ، نفی سیاست های استکباری آمریکا بر اساس قاعده فقهی "نفی سبیل" ، حمایت مردم از اندیشه های حضرت امام راحل ،  بیدارسازی افکار عمومی در داخل و خارج برای شکستن ابهت پوشالی آمریکا ،توطئه آفرینی های سیاست مداران آمریکا در برابر رویکرد نه شرقی و نه غربی ملت ایران ، تحریک صدام به آغاز جنگ تحمیلی و حمایت آشکار آمریکا از ضد انقلاب و تلاش شیطان بزرگ برای نفوذ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در ایران طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر محورهای این مستند به شمار می رود.
در مستند امام و شیطان بزرگ تلاش شده است از تصاویر آرشیوی و پخش نشده سازمان صدا و سیما نیز استفاده شود.
مستند «امام و شیطان بزرگ» قسمت اول
 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 رضائي 1394-08-12 19:52
باسلام وخسته نباشيد.به دوستان قديمي.سربازان گمنام امام زمان (عج).مدتي سرعت سايت خيلي پايين اومده بود اما الان بدنيست خوبه.شما هم مثل ما تنبل شديد يه كم .قبلا مطالب زيادتري ارايه ميكرديد.نكنه شما هم تحت فشاربد؟خداحفظتون كنه.موفق باشيد.

پاسخ مدیر:

با سلام و احترام.
بزرگوار این کم کلیپی رو بزارید به پای مشکل سرور.و همون چیزی که خودتون میدونید.
تقریبا نمیتونستیم بیتشر روش بارگزاری کنیم.
ان شاءالله به زودی دوباره حالت صعودی پیدا میکنه سایت. ان شاءالله.
موفق باشید.
یاعلی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Turokwot
  • MarciaPed
  • AndrewObent
  • Houstonfug
  • ClubberPah
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group