نرم افزار مبدل نصب نیست.

نطق آتشین حمید رسایی دراعتراض به دست دادن اتفاقی(!) ظریف با اوباما

گزارش مشکل
Loading the player...
نطق آتشین حمید رسایی دراعتراض به دست دادن اتفاقی(!) ظریف با اوباما مبادا به طور اتفاقی سند ذلت ملت در مجلس امضا شود!!! حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران و نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صحب امروز پارلمان با انتقاد از دیدار ظریف و اوباما در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل طی سخنانی در تذکری اظهار داشت: دو سال قبل گفتند به طور اتفاقی روحانی با اوباما تلفنی صحبت کرد. سال قبل گفتند به طور اتفاقی ظریف و کری نیم ساعت قدم زدند و امسال گفتند به طور اتفاقی ظریف و اوباما مواجه شدند و با هم دست دادند. وی بر همین اساس تصریح کرد: حتما سال آینده نیز می‌گویند به طور اتفاقی آقایان می‌پرند بغل همدیگر و روبوسی می‌کنند. رسایی افزود: تاریخ پر است از این اتفاقات اتفاقی. به طور اتفاقی یک عده ماجرای غدیر خم را فراموش کرده‌اند، به طور اتفاقی یک سری از فرماندهان امام حسن (ع) ایشان را تنها گذاشتند و به طور اتفاقی یک عده به لشکر یزید پیوستند و عاشورا رقم خورد؛ بهانه همه موضوعات اتفاقی بوده است. اما از یاد نبریم به طور اتفاقی همه اینها از رسیدن به گندم ری محروم شدند. نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: آقای ظریف! چطور به طور اتفاقی راه خود را کج نکردی تا با دست چدنی مواجه نشوی؟ چرا به طور اتفاقی راهت را کج نکردی تا با دستی که به خون مسلمانان و ملت ایران آلوده است دست ندهی؟ ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم. رسایی تصریح کرد: آقای محسنی جانباز 70 درصد در صحن علنی مجلس حضور دارد که در دیداری که با رهبر معظم انقلاب داشته، نکته‌ای را به نمایندگان یادآور شدند که رهبر معظم انقلاب در پاسخ به وی فرمودند که این موضوع را به من نگویید، آن را با خود نمایندگان و کسانی که حواسشان نیست در میان بگذارید. نماینده تهران پس از پخش فیلم دیدار این جانباز با رهبر انقلاب در پایان سخنانش تاکید کرد: مبادا به طور اتفاقی سند ذلت این ملت در این مجلس تصویب شود. به گزارش تسنیم، پس از این تذکر حمید رسایی، نمایندگان مجلس و برخی از میهمانان جلسه علنی صبح امروز پارلمان شعار مرگ بر آمریکا و الله اکبر سر دادند. رسایی,حمید رسایی,دیدار اتفاقی,دست دادن اتفاقی,تاریخ اتفاقی,حوادث اتفاقی,ظریف,دیپلماسی ذلت,ذلت دیپلماسی,تدبیر و امید,محمدجواد ظریف,سازمان ملل,راهرو
8756

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

مبادا به طور اتفاقی سند ذلت ملت در مجلس امضا شود!!!

حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران و نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صحب امروز پارلمان با انتقاد از دیدار ظریف و اوباما در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل طی سخنانی در تذکری اظهار داشت: دو سال قبل گفتند به طور اتفاقی روحانی با اوباما تلفنی صحبت کرد.
سال قبل گفتند به طور اتفاقی ظریف و کری نیم ساعت قدم زدند و امسال گفتند به طور اتفاقی ظریف و اوباما مواجه شدند و با هم دست دادند.
وی بر همین اساس تصریح کرد: حتما سال آینده نیز می‌گویند به طور اتفاقی آقایان می‌پرند بغل همدیگر و روبوسی می‌کنند.
رسایی افزود: تاریخ پر است از این اتفاقات اتفاقی. به طور اتفاقی یک عده ماجرای غدیر خم را فراموش کرده‌اند، به طور اتفاقی یک سری از فرماندهان امام حسن (ع) ایشان را تنها گذاشتند و به طور اتفاقی یک عده به لشکر یزید پیوستند و عاشورا رقم خورد؛ بهانه همه موضوعات اتفاقی بوده است.
اما از یاد نبریم به طور اتفاقی همه اینها از رسیدن به گندم ری محروم شدند.
نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: آقای ظریف! چطور به طور اتفاقی راه خود را کج نکردی تا با دست چدنی مواجه نشوی؟ چرا به طور اتفاقی راهت را کج نکردی تا با دستی که به خون مسلمانان و ملت ایران آلوده است دست ندهی؟ ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم.
رسایی تصریح کرد: آقای محسنی جانباز 70 درصد در صحن علنی مجلس حضور دارد که در دیداری که با رهبر معظم انقلاب داشته، نکته‌ای را به نمایندگان یادآور شدند که رهبر معظم انقلاب در پاسخ به وی فرمودند که این موضوع را به من نگویید، آن را با خود نمایندگان و کسانی که حواسشان نیست در میان بگذارید.
نماینده تهران پس از پخش فیلم دیدار این جانباز با رهبر انقلاب در پایان سخنانش تاکید کرد: مبادا به طور اتفاقی سند ذلت این ملت در این مجلس تصویب شود.
به گزارش تسنیم، پس از این تذکر حمید رسایی، نمایندگان مجلس و برخی از میهمانان جلسه علنی صبح امروز پارلمان شعار مرگ بر آمریکا و الله اکبر سر دادند.

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
  • Doctorpap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group