نرم افزار مبدل نصب نیست.

مواجهه پیرزن مسلمان با داعش

گزارش مشکل
Loading the player...
مواجهه پیرزن مسلمان با داعش ISIS Vs Wise Old Lady-True Muslim فعالان اینترنتی ویدئویی را بر روی شبکه‌های اجتماعی از جمله فیسبوک و توئیتر پخش کردند که در آن یک پیرزن سوری از داعشی‌هایی که در کنار وی بودند، می‌خواهد از کشتن مردم و خونریزی دست بکشند و به خدا بازگردند. این پیرزن تقریبا ۸۰ ساله که در کنار خودرو داعشی‌ها قرار داشت، و به زبان فصیح عربی صحبت می‌کرد، خطاب به آن‌ها گفت: از خدا بترسید، سر بریدن هیچ سودی برای شما ندارد. یکی از داعشی‌ها در پاسخ به پیرزن گفت: ما برای سربریدن به سوی شما آمدیم. پیرزن در جواب وی گفت: سر هیچ کس را نبرید، کسی را نکشید، همه آن حرام است، به خدا بازگردید و او را خشمگین نکنید. وی آیه‌هایی از قرآن کریم را که قتل را حرام شمرده است، برای آن‌ها تلاوت کرد و در پایان به عناصر داعش گفت: اگر قصد جنگ دارید، بروید با یهود (اسرائیل) بجنگید.
7191

نمایش ویدئو در وب سایت شما

مواجهه پیرزن مسلمان با داعش

ISIS Vs Wise Old Lady-True Muslim

فعالان اینترنتی ویدئویی را بر روی شبکه‌های اجتماعی از جمله فیسبوک و توئیتر پخش کردند که در آن یک پیرزن سوری از داعشی‌هایی که در کنار وی بودند، می‌خواهد از کشتن مردم و خونریزی دست بکشند و به خدا بازگردند.
این پیرزن تقریبا ۸۰ ساله که در کنار خودرو داعشی‌ها قرار داشت، و به زبان فصیح عربی صحبت می‌کرد، خطاب به آن‌ها گفت: از خدا بترسید، سر بریدن هیچ سودی برای شما ندارد.
یکی از داعشی‌ها در پاسخ به پیرزن گفت: ما برای سربریدن به سوی شما آمدیم. پیرزن در جواب وی گفت: سر هیچ کس را نبرید، کسی را نکشید، همه آن حرام است، به خدا بازگردید و او را خشمگین نکنید.
وی آیه‌هایی از قرآن کریم را که قتل را حرام شمرده است، برای آن‌ها تلاوت کرد و در پایان به عناصر داعش گفت: اگر قصد جنگ دارید، بروید با یهود (اسرائیل) بجنگید.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+1 #1 ساشا 1394-07-07 23:54
کیف کرم به این که جور مردهای عرب ببخشید نرهای عرب(اونها ازمردانگی فقط نر بودن را دارند) رو بایدپیرزن هاشون بکشن یا مردهای عرب کثافت کاری بکنن و پیرزنهاشون امرونهی شون کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • CesarPhync
  • WalterartiC
  • Terencemab
  • NoxProxy
  • DayanaFluop
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group