نرم افزار مبدل نصب نیست.

دروغ به این زیبایی و بزرگی، چرا باور نکنیم؟!

گزارش مشکل
Loading the player...
بسیاری از کارشناسان بر این باورند که شواهد نشان می دهد این حادثه از داخل خود آمریکا نشات گرفته بوده و حتی اگر دولت آمریکا این حملات را برنامه ریزی نکرده باشد، کاخ سفید بر آن واقف بوده است. نگاهی دیگرباره به حوادث 11 سپتامبر و پی آمدهای این رویداد در داخل و خارج آمریکا. هنوز این شبهه و شائبه وجود دارد که آیا این حملات تنها از سوی تروریستهای طالبان و القاعده صورت گرفت و یا با طراحی و برنامه ریزی داخلی، دستاویزی شد برای دولت وقت آمریکا که به سادگی با همین بهانه واهی حمله نظامی به افغانستان و عراق را آغاز کند؟ دروغ به این زیبایی و بزرگی، چرا باور نکنیم؟! یازده سپتامبر,911,برجهای دوقلو,تجارت جهانی,دروغ بزرگ,حمله به برجهای دوقلو,حمله به افغانستان,دروغ رسانه ای,فریب,توطئه داخلی,تروریست
8565

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که شواهد نشان می دهد این حادثه از داخل خود آمریکا نشات گرفته بوده و حتی اگر دولت آمریکا این حملات را برنامه ریزی نکرده باشد، کاخ سفید بر آن واقف بوده است.
نگاهی دیگرباره به حوادث 11 سپتامبر و پی آمدهای این رویداد در داخل و خارج آمریکا. هنوز این شبهه و شائبه وجود دارد که آیا این حملات تنها از سوی تروریستهای طالبان و القاعده صورت گرفت و یا با طراحی و برنامه ریزی داخلی، دستاویزی شد برای دولت وقت آمریکا که به سادگی با همین بهانه واهی حمله نظامی به افغانستان و عراق را آغاز کند؟

دروغ به این زیبایی و بزرگی، چرا باور نکنیم؟!

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
  • KinmakioNah
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group