نرم افزار مبدل نصب نیست.

روشنگری دکتر جلیلی درباره امتیاز جعلی غربی ها به ایران در مذاکرات هسته ای

گزارش مشکل
Loading the player...
علی اکبر ولایتی در بخشی از سخنان خود در مناظره سوم انتخابات ریاست جمهوری سال92 که با استقبال گسترده رسانه‌های غربی روبرو شد و حتی هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق آمریکا هم در کتاب خاطراتش از آن به شدت استقبال کرد، با اشاره به مذاکرات آلماتی خطاب به سعید جلیلی گفت: - دیپلماسی هسته‌ای این نیست که بنشینیم حرف بزنیم. در آخرین صحبتی که آقای جلیلی در آلماتی داشتند پیشنهادات طرف مقابل دادند که اگر به آن پیشنهاد‌ها توجه می‌شد ما می‌توانستیم یک مقدار جلو برویم اما این پیشنهاد‌ها را آقای جلیلی نپذیرفتند. - گروه ۱+۵ پیشنهاد داد اگر شما غنی سازی ۲۰ درصد را متوقف کنید و فوردو را کند کنید، ما این سه تحریم‌ها را از روی شما برداریم و معلوم است که هر کاری آدم باید انجام دهد، باید قدم به قدم بردارد و می‌شد به آن‌ها گفت ما فلان کار را انجام می‌دهیم و شما تمام تحریم‌ها را بردارید. - وقتی که طرف می‌خواهد صد قدم بردارد و شما سه قدم بردارید، معلوم است که نمی‌خواهید کار را پیش ببرید. دیپلماسی بیانیه پشت میز خواندن نیست. اگر اینطور نبود وضع ما به اینجا نمی‌رسید. این سخنان تعجب‌برانگیز ولایتی در مناظره که نشان داد میزان آشنایی او با روند پیشرفت مذاکرات تا چه اندازه است، با استقبال چهره‌های خاص در عرصه سیاست رورو شد؛ استقبالی که در ایران به سمت جریان اصلاح‌طلب بود و در خارج نیز طرف غربی ایران در مذاکرات. اما پاسخ دکتر جلیلی درباره امتیاز جعلی که طرف غربی در مذاکرات سعی در معاوضه آن با امتیازات واقعی طرف ایرانی داشت جالب توجه است. روشنگری دکتر جلیلی درباره امتیاز جعلی غربی ها به ایران در مذاکرات هسته ای امتیاز جعلی,تحریم پتروشیمی,ولایتی,علی اکبر ولایتی,جلیلی,سعید جلیلی,شبهات هسته ای,مناظره,در دربرابر آبنبات,مذاکرات هسته ای,لغو تحریم
8054

نمایش ویدئو در وب سایت شما

علی اکبر ولایتی در بخشی از سخنان خود در مناظره سوم انتخابات ریاست جمهوری سال92 که با استقبال گسترده رسانه‌های غربی روبرو شد و حتی هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق آمریکا هم در کتاب خاطراتش از آن به شدت استقبال کرد، با اشاره به مذاکرات آلماتی خطاب به سعید جلیلی گفت:

 - دیپلماسی هسته‌ای این نیست که بنشینیم حرف بزنیم. در آخرین صحبتی که آقای جلیلی در آلماتی داشتند پیشنهادات طرف مقابل دادند که اگر به آن پیشنهاد‌ها توجه می‌شد ما می‌توانستیم یک مقدار جلو برویم اما این پیشنهاد‌ها را آقای جلیلی نپذیرفتند. 
- گروه ۱+۵ پیشنهاد داد اگر شما غنی سازی ۲۰ درصد را متوقف کنید و فوردو را کند کنید، ما این سه تحریم‌ها را از روی شما برداریم و معلوم است که هر کاری آدم باید انجام دهد، باید قدم به قدم بردارد و می‌شد به آن‌ها گفت ما فلان کار را انجام می‌دهیم و شما تمام تحریم‌ها را بردارید. 
- وقتی که طرف می‌خواهد صد قدم بردارد و شما سه قدم بردارید، معلوم است که نمی‌خواهید کار را پیش ببرید. دیپلماسی بیانیه پشت میز خواندن نیست. اگر اینطور نبود وضع ما به اینجا نمی‌رسید. 

 این سخنان تعجب‌برانگیز ولایتی در مناظره که نشان داد میزان آشنایی او با روند پیشرفت مذاکرات تا چه اندازه است، با استقبال چهره‌های خاص در عرصه سیاست رورو شد؛ استقبالی که در ایران به سمت جریان اصلاح‌طلب بود و در خارج نیز طرف غربی ایران در مذاکرات.

اما پاسخ دکتر جلیلی درباره امتیاز جعلی که طرف غربی در مذاکرات سعی در معاوضه آن با امتیازات واقعی طرف ایرانی داشت جالب توجه است.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+4 #1 sa 1394-05-25 08:02
اوج اقتدار و عزت در مذاکرات رو در زمان دکترجلیلی داشتیم و حالا با دادن این همه امتیاز به غرب دیپلمات های جدید خودشون رو قهرمان ملی می دونند!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
  • Doctorpap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group