نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند «کربلای 94»

گزارش مشکل
Loading the player...
مستند «کربلای ۹۴» به کارگردانی محمدرضا امامقلی، اثری نیمه بلند است که تلاش در شناساندن پیام شهدای غواص به مردم دارد. در این مستند با تعدادی از همرزمان شهدای غواص که در عملیات ام الرصاص حضور داشته اند و شاهد مظلومیت شهدای غواص بوده اند، مصاحبه شده است و تصاویری اختصاصی از این عملیات در این مستند به نمایش در آمده است. «کربلای ۹۴» به نحوه اسارت شهدای غواص در این عملیات و شهادت گروهی از آنان به دست ارتش بعث عراق می پردازد و برخی از تصاویر استفاده شده در این اثر به طور اختصاصی برای اولین بار منتشر شده است. لازم به ذکر است پیکر مطهر این ۲۵۱ شهید که ۵۴ تن از آنها شناسایی شده‌اند، ۲۶ خرداد در تهران مورد استقبال باشکوه مردم قرار گرفته بود و در این هفته نیز مراسم تشییع و وداع با شهدای غواص و گمنام دفاع مقدس در استانهای اصفهان، مازندران، گلستان ، کهگیلویه و بویراحمد ، چهارمحال و بختیاری، بوشهر ، هرمزگان ، کرمان ، خراسان جنوبی،خراسان شمالی،خوزستان ، زنجان ، البرز و همدان برگزار شد. مستند کربلای 94,کربلای 94,شهدای غواص,کربلای94,175شهید,بی بی سی,واکنش بی بی سی,تشییع شهدا
8028

نمایش ویدئو در وب سایت شما

مستند «کربلای ۹۴» به کارگردانی محمدرضا امامقلی، اثری نیمه بلند است که تلاش در شناساندن پیام شهدای غواص به مردم دارد. در این مستند با تعدادی از همرزمان شهدای غواص که در عملیات ام الرصاص حضور داشته اند و شاهد مظلومیت شهدای غواص بوده اند، مصاحبه شده است و تصاویری اختصاصی از این عملیات در این مستند به نمایش در آمده است.

«کربلای ۹۴» به نحوه اسارت شهدای غواص در این عملیات و شهادت گروهی از آنان به دست ارتش بعث عراق می پردازد و برخی از تصاویر استفاده شده در این اثر به طور اختصاصی برای اولین بار منتشر شده است.

لازم به ذکر است پیکر مطهر این ۲۵۱ شهید که ۵۴ تن از آنها شناسایی شده‌اند، ۲۶ خرداد در تهران مورد استقبال باشکوه مردم قرار گرفته بود و در این هفته نیز مراسم تشییع و وداع با شهدای غواص و گمنام دفاع مقدس در استانهای اصفهان، مازندران، گلستان ، کهگیلویه و بویراحمد ، چهارمحال و بختیاری، بوشهر ، هرمزگان ، کرمان ، خراسان جنوبی،خراسان شمالی،خوزستان ، زنجان ، البرز و همدان برگزار شد.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 یه دوست 1394-05-23 11:33
مستند بسیار جالب و دیدنیی بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group