نرم افزار مبدل نصب نیست.

فوتوکلیپ «خطوط قرمز» آژانس برای راستی آزمایی مستقل و عادل نیست

گزارش مشکل
Loading the player...
فوتوکلیپ «خطوط قرمز» آژانس برای راستی آزمایی مستقل و عادل نیست اهمّ خطوط قرمزی هم که وجود داشته اینها است که من عرض میکنم. ما یک چیزهایی را به‌عنوان نقاط اصلی ذکر کردیم؛ مهم‌ترین‌هایش اینها هستند؛ البتّه غیر از اینها هم چیزهایی هستند. آژانس نشان داده که هم مستقل نیست، هم عادل نیست؛ ... اصلاً اطمینان پیدا کردن [یعنی چه‌]؟ مگر تک تک خانه‌ها و وجب به وجب سرزمین کشور را اینها بگردند! چه‌جوری میشود اطمینان پیدا کرد؟ موکول کردن به این مسئله، نه منطقی است، نه عادلانه است. مذاکرات هسته ای,خطوط قرمز,ایران 5+1,امام خامنه ای,رهبر,فوتوکلیپ,اینستاگرام,فوتوکلیپ خطوط قرمز مذاکره,آژانس مستقل,مستقل عادل,راستی آزمایی,آژانس انرژی اتمی
5050

نمایش ویدئو در وب سایت شما

فوتوکلیپ «خطوط قرمز» آژانس برای راستی آزمایی مستقل و عادل نیست

اهمّ خطوط قرمزی هم که وجود داشته اینها است که من عرض میکنم. ما یک چیزهایی را به‌عنوان نقاط اصلی ذکر کردیم؛ مهم‌ترین‌هایش اینها هستند؛ البتّه غیر از اینها هم چیزهایی هستند.

آژانس نشان داده که هم مستقل نیست، هم عادل نیست؛ ... اصلاً اطمینان پیدا کردن [یعنی چه‌]؟ مگر تک تک خانه‌ها و وجب به وجب سرزمین کشور را اینها بگردند! چه‌جوری میشود اطمینان پیدا کرد؟ موکول کردن به این مسئله، نه منطقی است، نه عادلانه است.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • CesarPhync
  • WalterartiC
  • Terencemab
  • NoxProxy
  • DayanaFluop
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group