نرم افزار مبدل نصب نیست.

اسرائیل و اظهارات جنجالی روحانی

گزارش مشکل
Loading the player...
اظهارنظر رئیس‌جمهور منتخب ایران در روز قدس درباره رژیم صهیونیستی به خاطر تحریفی که در آن صورت گرفت،جنجال آفرینی رسانه‌های غربی و اسرائیلی را در پی داشت. از آنجایی که راهپیمایی امسال روز قدس با واگذاری قدرت به حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور جدید ایران مصادف شده است، موضع‌گیری رسمی او درباره رژیم صهیونیستی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود. از این رو بود که وقتی روحانی در جمع خبرنگاران اسرائیل را «زخمی کهنه» خواند که «سال‌هاست در سایه اشغال سرزمین مقدس فلسطین و قدس عزیز در منطقه بر بدن دنیای اسلام نشسته است»، به سرعت اظهارنظر او در صدر اخبار رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفت اما یک «تحریف» موجب جنجال آفرینی رسانه های غربی و صهیونیستی شد و دقیقا همان نکته تحریف شده، محور اصلی بازتاب‌های آنها قرار گرفت. بر این اساس، همه رسانه‌های غربی و صهیونیستی بر روی این موضوع مانور دادند که روحانی گفته است «اسرائیل زخمی کهنه بر بدن جهان اسلام است که باید از میان برود.» شبکه خبری ان‌بی‌سی، خبرگزاری رویترز، نشریه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت، روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست، خبرگزاری آسوشیتدپرس، شبکه خبری فاکس‌نیوز، پایگاه اسرائیلی عاروتص شوع و روزنامه انگلیسی دیلی‌تلگراف از جمله این رسانه‌ها بودند. برخی همچون پایگاه خبری عاروتص شوع تا جایی پیش رفتند که با انعکاس این نکته تحریف شده، نوشتند: «حسن روحانی نیز مانند محمود احمدی‌نژاد از اسرائیل متنفر است و از بیان آن هیچ ابایی ندارد.» روزنامه دیلی‌تلگراف نیز در این رابطه نوشت: «آقای روحانی هنگامی که با پیروزی در انتخابات از «اعتدال» و «امید» سخن به میان آورد، امید به تغییر در دیدگاه ایران را به وجود آورد اما سخنان تند او علیه اسرائیل نشان داد سیاست ایران از اساس افراطی است.»!
8144

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 اظهارنظر رئیس‌جمهور منتخب ایران در روز قدس درباره رژیم صهیونیستی به خاطر تحریفی که در آن صورت گرفت،جنجال آفرینی رسانه‌های غربی و اسرائیلی را در پی داشت.

از آنجایی که راهپیمایی امسال روز قدس با واگذاری قدرت به حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور جدید ایران مصادف شده است، موضع‌گیری رسمی او درباره رژیم صهیونیستی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود. از این رو بود که وقتی روحانی در جمع خبرنگاران اسرائیل را «زخمی کهنه» خواند که «سال‌هاست در سایه اشغال سرزمین مقدس فلسطین و قدس عزیز در منطقه بر بدن دنیای اسلام نشسته است»، به سرعت اظهارنظر او در صدر اخبار رسانه‌های بین‌المللی  قرار گرفت اما یک «تحریف»  موجب جنجال آفرینی رسانه های غربی و صهیونیستی شد و دقیقا همان نکته تحریف شده، محور اصلی بازتاب‌های آنها قرار گرفت. بر این اساس، همه رسانه‌های غربی و صهیونیستی بر روی این موضوع مانور دادند که روحانی گفته است «اسرائیل زخمی کهنه بر بدن جهان اسلام است که باید از میان برود.»


شبکه خبری ان‌بی‌سی، خبرگزاری رویترز، نشریه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت، روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست، خبرگزاری آسوشیتدپرس، شبکه خبری فاکس‌نیوز، پایگاه اسرائیلی عاروتص شوع و روزنامه انگلیسی دیلی‌تلگراف از جمله این رسانه‌ها بودند.

 


برخی همچون پایگاه خبری عاروتص شوع تا جایی پیش رفتند که با انعکاس این نکته تحریف شده، نوشتند: «حسن روحانی نیز مانند محمود احمدی‌نژاد از اسرائیل متنفر است و از بیان آن هیچ ابایی ندارد.»
روزنامه دیلی‌تلگراف نیز در این رابطه نوشت: «آقای روحانی هنگامی که با پیروزی در انتخابات از «اعتدال» و «امید» سخن به میان آورد، امید به تغییر در دیدگاه ایران را به وجود آورد اما سخنان تند او علیه اسرائیل نشان داد سیاست ایران از اساس افراطی است.»!

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين  MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

 

 

 

 

کلید واژه

روحانی اسراییل قدس

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
  • Charlessjuisy
  • DanaFluop
  • BoxerNap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group